Algemene prestaties in Tokyo

Bestaat niet meer

Well-known member
Hoef je geen excuus voor aan te bieden hoor! Klein foutje, maar denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat je geweldig bent dat je elke dag weer zo'n mooi overzicht voor ons maakt.
Inderdaad Jamel, altijd fijn dat overzicht van JMD. Ik heb er zelf ook 1 die ik bijhoud, maar dan ook al de verdere tijden als ze verder komen erin en ik weet dus hoeveel werk het is en hoe makkelijk met tijdsverschillen ook er een foutje in kan kruipen.

erka

Well-known member
Even weer een update van de top8 noteringen. Nederland 4 erbij vandaag maar ook de anderen zitten bepaald niet stil. Italië doet het gigantisch goed tot nu toe, maar die gaan nog wel terugzakken. België nog net in de top20. Nederland had in Rio in totaal 57 top8 noteringen trouwens en in Londen 51.

1. USA 77
2. ITA 52
2. ROC 52
4. CHN 51
5. GBR 47
6. JPN 44
7. AUS 38
8. FRA 35
9. NED 31
10. GER 30
10. KOR 30
12. CAN 25
13. HUN 22
14. BRA 15
15. POL 14
15. UKR 14
17. SUI 13
18. ESP 12
19. BEL 11
19. NZL 11

Reinoud

Well-known member
Zoveel mooie sport je kan gewoon de hele dag blijven kijken
Ik slaap zo tot 2 uur en dan kom ik de dag wel door

Ga uit van medaille bij roeien 2 bij bmx
En henk grol als hij een goeie dag heeft moet dat kunnen
Haha, gelukkig zijn je verwachting niet hoog. Maar help het je hopen, zou mooi zijn!

JMD

Well-known member
15-5 in de 3e set

Keizer/Meppelink naar huis, 3x verloren. Dat is toch een flinke tegenvaller dat ze geen duel winnen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goedemorgen! Hadden ze niet even een seintje kunnen geven? Dan had ik nog even langer kunnen blijven liggen.

Bovenaan