Hij bedoelt de 100m vrij. Dat is inderdaad de finale ipv de halve finale.Nee. Was net pas de series. Dus halve finale (alleen 400m of langer en de estafettes gaan direct naar de finale)
Hij bedoelt de 100m vrij. Dat is inderdaad de finale ipv de halve finale.Nee. Was net pas de series. Dus halve finale (alleen 400m of langer en de estafettes gaan direct naar de finale)
Hoef je geen excuus voor aan te bieden hoor! Klein foutje, maar denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat je geweldig bent dat je elke dag weer zo'n mooi overzicht voor ons maakt.Excuus heren, jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb het aangepast.
Ah. Dank voor de tip. Ga ook nog even kijken.Goeie pot dit zeg! Beach volleybal op absolute wereldtop niveau.
Inderdaad Jamel, altijd fijn dat overzicht van JMD. Ik heb er zelf ook 1 die ik bijhoud, maar dan ook al de verdere tijden als ze verder komen erin en ik weet dus hoeveel werk het is en hoe makkelijk met tijdsverschillen ook er een foutje in kan kruipen.Hoef je geen excuus voor aan te bieden hoor! Klein foutje, maar denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat je geweldig bent dat je elke dag weer zo'n mooi overzicht voor ons maakt.
Zou toch wel moeten kunnen? Van 16 coureurs naar 8, waarbij er steeds 3 NLers meedoen. En in die finale kan alles gebeuren, dat gaat over 1 heat...Wekker om 4.30 voor BMX finales. Hopelijk wel met Nederlandse inbreng 🙈
Haha, gelukkig zijn je verwachting niet hoog. Maar help het je hopen, zou mooi zijn!Zoveel mooie sport je kan gewoon de hele dag blijven kijken
Ik slaap zo tot 2 uur en dan kom ik de dag wel door
Ga uit van medaille bij roeien 2 bij bmx
En henk grol als hij een goeie dag heeft moet dat kunnen
Misschien toch wekker iets eerder zetten en dan na finales nog even tukken. Verleiding is wel groot
Holland 8 komt ook nogGoedemorgen! Hadden ze niet even een seintje kunnen geven? Dan had ik nog even langer kunnen blijven liggen.