Algemene prestaties in Tokyo

erka

Well-known member
De beste set van beide kanten was de laatste. Jammer voor NL, maar dit was net een niveau te hoog. Maar 5-3 verliezen tegen Zuid Korea is echt niet slecht

Je moet echt alles 9 of 10 schieten tegen die Koreanen...

JMD

Well-known member
Vondrousova serveert nu voor de wedstrijd tegen Bertens.
Nog 1 duel voordat Tsjakadoea moet.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jeroen Elshoff, commentator bij de NOS, is vanochtend positief getest op corona. Ook hij zat op die beruchte vlucht. Zijn dus nog steeds niet helemaal uit de gevarenzone.

Bestaat niet meer

Well-known member
Bertens verliest 4-6, 6-3, 4-6. Misschien wel het meest er wedstrijd van kunnen maken sinds haar rentree, er had dan ook veel meer ingezeten dan deze nederlaag. Mogelijk morgen met Schuurs haar laatste wedstrijd in carriere.

Reinoud

Well-known member
Bertens verliest 4-6, 6-3, 4-6. Misschien wel het meest er wedstrijd van kunnen maken sinds haar rentree, er had dan ook veel meer ingezeten dan deze nederlaag. Mogelijk morgen met Schuurs haar laatste wedstrijd in carriere.
Als ze die eerste wedstrijd overleven kunnen ze ver komen. Verder is de mixed volgens mij het kleinste toernooi, dus in theorie grootste kant op een medaille

JMD

Well-known member
Als ze die eerste wedstrijd overleven kunnen ze ver komen. Verder is de mixed volgens mij het kleinste toernooi, dus in theorie grootste kant op een medaille
Bertens doet volgens mij alleen nog mee aan het damesdubbel, niet de mixed. Dat begint later deze week pas.

erka

Well-known member
Hoppa!
Dikke verrassing al, want hij staat niet hoog op de ranglijst heb ik begrepen.

JMD

Well-known member
Nu 6 partijen wachten en dan om brons tegen een verliezer van de 1/2 finale.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zou toch dikke klasse zijn van Tornike als hij brons pakt als nummer 13 van de wereld.

Bovenaan