erka
Well-known member
De beste set van beide kanten was de laatste. Jammer voor NL, maar dit was net een niveau te hoog. Maar 5-3 verliezen tegen Zuid Korea is echt niet slecht
Je moet echt alles 9 of 10 schieten tegen die Koreanen...
De beste set van beide kanten was de laatste. Jammer voor NL, maar dit was net een niveau te hoog. Maar 5-3 verliezen tegen Zuid Korea is echt niet slecht
Op gamepoint net mistte ze hele simpele smash voor 2-1 voorsprongBertens break achter in set 3
Inderdaad, die heeft teveel naar Michael van Gerwen gekeken.Ik haat die Koreaan met z'n geschreeuw.
Mooie sport carrière gehad, tijd voor het 'gewone' leven.Dat was al de verwachting, ook van hemzelf. Niet in vorm, helaas.
Als ze die eerste wedstrijd overleven kunnen ze ver komen. Verder is de mixed volgens mij het kleinste toernooi, dus in theorie grootste kant op een medailleBertens verliest 4-6, 6-3, 4-6. Misschien wel het meest er wedstrijd van kunnen maken sinds haar rentree, er had dan ook veel meer ingezeten dan deze nederlaag. Mogelijk morgen met Schuurs haar laatste wedstrijd in carriere.
Waar kan je die streams vinden? Ik vind ze nergens namelijk.De NOS streams straks dus ook al zonder commentaar.
Bertens doet volgens mij alleen nog mee aan het damesdubbel, niet de mixed. Dat begint later deze week pas.Als ze die eerste wedstrijd overleven kunnen ze ver komen. Verder is de mixed volgens mij het kleinste toernooi, dus in theorie grootste kant op een medaille