Overdrijf toch allemaal niet zo.
IK weet zeker dat bijna alle landen op dit WK Belgi? zullen vrezen en de bus voor het doel zullen zetten.
Het is wel te hopen dat Kompany of Vermaelen fit gaan worden
Duitsland begint prima.
Kwartfinale is het maximale met deze verdediging.
Als ze 2de worden zie ik ze nog wel de halve finale halen.
Klopt niet, Belgi? moet tegen Colombia, Japan of Senegal. En dan zit er nog een land in die groep, maar ik kom er even niet op wie dat is (Polen dus).Dank, poule van Ijsland dus. Kan een mooie pot worden. Engeland/Belgie-Kroati?.
Tunesi? is (vooral verdedigend) erg zwak, daar wint Nederland nog van. Dat maakt je niet gelijk favoriet om wereldkampioen te worden...
Engeland scoorde pas in de 91' minuut de winnende tegen die zwakke verdediging, Belgi? maakt er 5. Nu weet ik wel dat ze nog geen echte grote tegenstand hebben gehad, maar ze winnen niet zoals de grote landen telkens met de hakken over de sloot van de Costa Rica's en Saoedi's van dit WK. In de ko fase zal wel blijken wat het waard is, maar ik kan me voorstellen dat onze Belgenburen enthousiast zijn.
Klopt niet, Belgi? moet tegen Colombia, Japan of Senegal. En dan zit er nog een land in die groep, maar ik kom er even niet op wie dat is (Polen dus).
Als ze eerste worden en Brazilie eindigt ook eerste in hun groep kan het in de kwartfinale Belgi?-Brazili? worden. Of Belgi?-Duitsland mocht DUI tweede worden en de nummer 1 uit de poule van BRA verslaan in de achtste finale
Die kut Max mij voor de gek aan het houden dan. Ik hoop dat Feyenoord degradeert!
Die kut Max mij voor de gek aan het houden dan. Ik hoop dat Feyenoord degradeert!
Toch maar even de reacties gelezen van tijdens de wedstrijd. Genieten! :duim:
Okay, ik heb vanmiddag niet gekeken, (vallen er ook direct 7 doelpunten). Maar toch, 8 goals in 2 wedstrijden op dit WK blijft prima. Vraag me ook af of Belgi? tegen de geslepen groten die ook hun matige wedstrijden winnen lang overleven, maar dat zien we dan wel weer.
Het is 1-0 (JMD is aan het stijldansen ofzo?). Doorsnee potje met niet heel veel grote kansen en een goal na een ongelukkige handsbal en een penalty. Wel mooi, de explosie van geluid toen Mexico de penalty benutte. Lozano nu met een aardige kans, maar schiet wild over.
Ook mooi: De Koreanen ruimen na afloop hun vak op, laten niks achter, brandschoon. Discipline uit Azi?.