Algemeen Wedstrijdtopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Enigszins met verbazing de reacties hier gelezen over de wedstrijd van Belgi?. Ik vond ze serieus zeer goed spelen. Nu zat ik wel te kijken op de camping van een Belgisch festival, met Belgische voetbalfans, maar toch.
 

De Wolf

Well-known member
Die Belgen hebben bij mij wel een hoge gumfactor net zoals de Mexicanen. Die k*t Fransen staan onderaan.
 

JFK

Well-known member
Enigszins met verbazing de reacties hier gelezen over de wedstrijd van Belgi?. Ik vond ze serieus zeer goed spelen. Nu zat ik wel te kijken op de camping van een Belgisch festival, met Belgische voetbalfans, maar toch.

Het was ook een leuke wedstrijd, maar als je kritisch kijkt dan zie je wel dat de verdediging echt matig is. Martinez is een Cruijff adept, speelt vol op de aanval. Is leuk, maar als je tegen bijv. Mexico zou spelen met deze tactiek, dan kan je het deksel op de neus krijgen.
Maar nogmaals, de wedstrijd was leuk, lekker veel goals.
 

SanMark.

Well-known member
Het is toch heerlijk dat Belgie zo dik wint.

Nu gaan ze er echt in geloven en is de shock nog groter dat ze er in de achtste of kwart finale er uit vliegen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is toch heerlijk dat Belgie zo dik wint.

Nu gaan ze er echt in geloven en is de shock nog groter dat ze er in de achtste of kwart finale er uit vliegen.

Alleen maar goed. Hopelijk heeft Engeland een enorme off day tegen Belgi?.
 
Bovenaan