Algemeen Wedstrijdtopic

Abubakari

Well-known member
Ach ja, lachen als de buur verliest of niet mee doet doen we zelf ook. Ik ken teveel leuke Belgen om er een hekel aan te hebben. Niet dat ze nou gelijk wereldkampioen moeten worden (eerst maar eens een stuk of 3 finales en een paar halve finales verliezen), maar ik gun het ze van harte dat ze ver komen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Nou, even oefenen!

Einigkeit und Recht und Freiheit
F?r das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle streben
Br?derlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit
Sind des Gl?ckes Unterpfand;
Bl?h' im Glanze dieses Gl?ckes,
Bl?he, deutsches Vaterland!

GEH DEUTSCHLAND!!!
 

Kielse Rat

Well-known member
En wat is uw verwachting Animaalfriek? De hele wereld op de kleurpotloden geven en de wereldbeker mee naar huis?

Uiteraard! Haha nee hoor, we hebben nog geen toptegenstanders gehad dus laten we maar eerst tegen Engeland presteren. Dat kan een zeer leuke wedstrijd worden met twee teams die aanvallend voetbal willen spelen. Tegen dan zijn alle andere groepen gespeeld dus kan je 'kiezen' in welke tabel je wil belanden.

Ik kan ze wel hebben hoor, de negatieve reacties. We zijn buren voor iets. ;) Wees maar zeker dat als Belgi? verliest dat mijn reacties ook een zeer lage pH-waarde zullen hebben.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Uiteraard! Haha nee hoor, we hebben nog geen toptegenstanders gehad dus laten we maar eerst tegen Engeland presteren. Dat kan een zeer leuke wedstrijd worden met twee teams die aanvallend voetbal willen spelen. Tegen dan zijn alle andere groepen gespeeld dus kan je 'kiezen' in welke tabel je wil belanden.

Ik kan ze wel hebben hoor, de negatieve reacties. We zijn buren voor iets. ;) Wees maar zeker dat als Belgi? verliest dat mijn reacties ook een zeer lage pH-waarde zullen hebben.

Dan heb je nog altijd niet tegen een toptegenstander gespeeld. ;)
 

Abubakari

Well-known member
5b2e81b502875-heya_sverige.png


Der Mannschaft es nicht! Nach Hause! HUP ZWEDEN!!

mooi rijtje: Nederland, Itali?, Duitsland.
 
Bovenaan