Algemeen Wedstrijdtopic

Susa

New member
Overdrijf toch allemaal niet zo.

IK weet zeker dat bijna alle landen op dit WK Belgi? zullen vrezen en de bus voor het doel zullen zetten.

Het is wel te hopen dat Kompany of Vermaelen fit gaan worden
 

Janssen

Well-known member
Overdrijf toch allemaal niet zo.

IK weet zeker dat bijna alle landen op dit WK Belgi? zullen vrezen en de bus voor het doel zullen zetten.

Het is wel te hopen dat Kompany of Vermaelen fit gaan worden

Kwartfinale is het maximale met deze verdediging.
 

Abubakari

Well-known member
Dank, poule van Ijsland dus. Kan een mooie pot worden. Engeland/Belgie-Kroati?.
Klopt niet, Belgi? moet tegen Colombia, Japan of Senegal. En dan zit er nog een land in die groep, maar ik kom er even niet op wie dat is (Polen dus).
Als ze eerste worden en Brazilie eindigt ook eerste in hun groep kan het in de kwartfinale Belgi?-Brazili? worden. Of Belgi?-Duitsland mocht DUI tweede worden en de nummer 1 uit de poule van BRA verslaan in de achtste finale.

Tunesi? is (vooral verdedigend) erg zwak, daar wint Nederland nog van. Dat maakt je niet gelijk favoriet om wereldkampioen te worden...

Engeland scoorde pas in de 91' minuut de winnende tegen die zwakke verdediging, Belgi? maakt er 5. Nu weet ik wel dat ze nog geen echte grote tegenstand hebben gehad, maar ze winnen niet zoals de grote landen telkens met de hakken over de sloot van de Costa Rica's en Saoedi's van dit WK. In de ko fase zal wel blijken wat het waard is, maar ik kan me voorstellen dat onze Belgenburen enthousiast zijn.
 

Maasveld

Well-known member
Engeland scoorde pas in de 91' minuut de winnende tegen die zwakke verdediging, Belgi? maakt er 5. Nu weet ik wel dat ze nog geen echte grote tegenstand hebben gehad, maar ze winnen niet zoals de grote landen telkens met de hakken over de sloot van de Costa Rica's en Saoedi's van dit WK. In de ko fase zal wel blijken wat het waard is, maar ik kan me voorstellen dat onze Belgenburen enthousiast zijn.

Niet te vergelijken. Engeland kreeg in de 1ste helft legio kansen, maar maakte deze niet af. In de 2de helft speelde Tunesi? stukken behoudender en kwam Engeland er niet meer doorheen. Belgi? maakte de kansen wel af, waardoor Tunesi? niet behoudender kon spelen. Belgi? gaf echter ook heel veel weg, ook al in de 1ste helft. Engeland daarentegen is geen moment in gevaar geweest, maar dankzij die achterlijke Walker kregen ze toch een tegendoelpunt.

In balbezit ziet het er leuk uit, maar bij balverlies staat het gewoon niet. Dat gaat ze tegen de grote landen opbreken.
 

zwammy

Well-known member
Klopt niet, Belgi? moet tegen Colombia, Japan of Senegal. En dan zit er nog een land in die groep, maar ik kom er even niet op wie dat is (Polen dus).
Als ze eerste worden en Brazilie eindigt ook eerste in hun groep kan het in de kwartfinale Belgi?-Brazili? worden. Of Belgi?-Duitsland mocht DUI tweede worden en de nummer 1 uit de poule van BRA verslaan in de achtste finale

Die kut Max mij voor de gek aan het houden dan. Ik hoop dat Feyenoord degradeert!
 

Abubakari

Well-known member
Okay, ik heb vanmiddag niet gekeken, (vallen er ook direct 7 doelpunten). Maar toch, 8 goals in 2 wedstrijden op dit WK blijft prima. Vraag me ook af of Belgi? tegen de geslepen groten die ook hun matige wedstrijden winnen lang overleven, maar dat zien we dan wel weer.

Het is 1-0 (JMD is aan het stijldansen ofzo?). Doorsnee potje met niet heel veel grote kansen en een goal na een ongelukkige handsbal en een penalty. Wel mooi, de explosie van geluid toen Mexico de penalty benutte. Lozano nu met een aardige kans, maar schiet wild over.

Ook mooi: De Koreanen ruimen na afloop hun vak op, laten niks achter, brandschoon. Discipline uit Azi?.
 

Abubakari

Well-known member
Die kut Max mij voor de gek aan het houden dan. Ik hoop dat Feyenoord degradeert!

Als Max iets van voetbal wist was ie niet voor Feyenoord geweest immers, dus dat ie het fout had zal niks te maken hebben met jou voor de gek willen houden, ik hou het op totale onwetendheid.
 

JMD

Well-known member
Okay, ik heb vanmiddag niet gekeken, (vallen er ook direct 7 doelpunten). Maar toch, 8 goals in 2 wedstrijden op dit WK blijft prima. Vraag me ook af of Belgi? tegen de geslepen groten die ook hun matige wedstrijden winnen lang overleven, maar dat zien we dan wel weer.

Het is 1-0 (JMD is aan het stijldansen ofzo?). Doorsnee potje met niet heel veel grote kansen en een goal na een ongelukkige handsbal en een penalty. Wel mooi, de explosie van geluid toen Mexico de penalty benutte. Lozano nu met een aardige kans, maar schiet wild over.

Ook mooi: De Koreanen ruimen na afloop hun vak op, laten niks achter, brandschoon. Discipline uit Azi?.

JMD is een radio-programma aan het presenteren (met verslag van VVSB - Ajax en nu dameswielrennen..):)
 
Bovenaan