Algemeen Wedstrijdtopic

Pascallovic

Well-known member
Ik verbaas me over de commotie van de vermeende duw bij de goal van Zuber. Dat is toch gewoon een duw die je wekelijks een paar keer ziet voor de goal en die vaak onbestraft blijft?
Kan begrijpen dat de duw niet altijd wordt opgemerkt en dus niet bestraft. Echter als je zoals nu een VAR hebt die op basis van de herhaling die opzichtige duw kan terugkijken. Dan zou je verwachten dat hij de scheidsrechter naar de zijlijn roept om het te bekijken. Zuber duwt Miranda met 2 handen in de rug precies op het moment dat hij wilt springen. Een duidelijke overtreding, die inderdaad met regelmaat wordt gemist overigens.
 

de waan

Well-known member
Vanaf de knock out wil ik het wel meer gaan volgen, dan wordt het toernooi ook pas echt interessant.

Je kunt beter nu kijken, want doorgaans zijn de leukste wedstrijden in de poulefase. Zeker vanaf de kwartfinales wordt het doorgaans vooral schaken en is het voorzichtigheid troef.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van de middagwedstrijd verwacht ik vrij weinig. Zweden speelt nooit het meest aantrekkelijke voetbal en Zuid-Korea kan er niks van.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeg maar gerust betonvoetbal. Wel opvallend hoe laag het niveau van het Aziatische voetbal weer is.
 

Pascallovic

Well-known member
Zeg maar gerust betonvoetbal. Wel opvallend hoe laag het niveau van het Aziatische voetbal weer is.
Alleen Europa, Zuid-Amerika en Mexico is aardig. De rest is zoals altijd opvulling en volstrekt inwisselbaar. Over een paar jaar hebben we nog meer opvulling.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik ben ook benieuwd naar Tunesi?. Zijn die veel beter dan Marokko en Egypte?
Kampioen van Afrika is Kameroen en die hebben zich niet eens gekwalificeerd. Dan zal de rest echt niet veel beter zijn. Kameroen was vorig jaar op de Confederations cup ook bedroevend trouwens.
 

Batigoal

Well-known member
Zuid-Korea heeft gewoon een prima team. Son is top, Hwang is een supertalent. Ki en Koo hebben inmiddels al jaren ervaring in een topcompetitie gespeeld en Park ook jarenlang Bundesliga. Zal me verbazen als het armoedige Zweden gaat winnen.
 
Bovenaan