Algemeen Wedstrijdtopic

JFK

Well-known member
Ik kan er mee leven, wel eerst even scalperen neem ik aan?

Tsja, dan weer geen VAR voor dat duwtje waar die Zwetser toch echt baat bij heeft. Ik vind het verder prima, leuk voor de wedstrijd, goed voor de Sat? WK pot, maar toch.

Laat je alsjeblieft niets aanpraten door Jan Roelfs met zijn Samba bril op. Ik vond het duwtje van niets.
Maar Roelfs blijft er maar over doordrammen. Als je de beelden niet zou zien en je hoort alleen Roelfs dan zou je denken dat die Braziliaan een bodycheck krijgt waar ze in het ijshockey voor zouden schamen.

Dan jouw voorstel over het scalperen: Prima, kan ik mee leven.
 

zwammy

Well-known member
3e keer geen Zwitserland, 3x op Neymar en 3x is hij gestorven door een tikje. Die gun je toch gewoon een Gattuso of de Jong tegen.
 

erka

Well-known member
Hij hield w?l vast. Kun je wel boos worden als Zwitsers zijnde maar daar kom je goed weg.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die verdediger houdt wel even vast, maar Jesus gaat pas liggen als die verdediger hem al losgelaten heeft.
 

RickPSV

Active member
Jier kreeg Frankrijk een penalty voor he. Voetje wegtikken. En hier was t ook nog aan shirt trekken.
 

Abubakari

Well-known member
Laat je alsjeblieft niets aanpraten door Jan Roelfs met zijn Samba bril op. Ik vond het duwtje van niets.
Maar Roelfs blijft er maar over doordrammen. Als je de beelden niet zou zien en je hoort alleen Roelfs dan zou je denken dat die Braziliaan een bodycheck krijgt waar ze in het ijshockey voor zouden schamen.

Dan jouw voorstel over het scalperen: Prima, kan ik mee leven.

Ik luister niet naar Jan Roelfs, ik zit tussen mijn dochters in te kijken en er gezellig met hen doorheen te praten.
Maar wat ik zeg, van mij hoeven ze hem niet af te keuren, maar met al die aaitjes in het achterhoofd waar ze gister penalty's voor gaven...

Mooi, Makanaky en SanMark. wonen bij die Indiaan in de buurt, lijkt me een mooi klusje voor ??n van die twee.
 

JFK

Well-known member
Ik luister niet naar Jan Roelfs, ik zit tussen mijn dochters in te kijken en er gezellig met hen doorheen te praten.
Maar wat ik zeg, van mij hoeven ze hem niet af te keuren, maar met al die aaitjes in het achterhoofd waar ze gister penalty's voor gaven...

Mooi, Makanaky en SanMark. wonen bij die Indiaan in de buurt, lijkt me een mooi klusje voor ??n van die twee.

Ik mail ze wel even.
 
Bovenaan