Algemeen Wedstrijdtopic

Ska P 187

Well-known member
Exact! WK82 d?t was pas Sambavoetbal. Eder, Zico, Socrates, Junior, Falcao, Cerezo noem ze maar op. Dat was echt voetbal voor de smulpapen.

86 ook nog wel. Alleen niet met het gewenste resultaat, maar de intentie was er nog wel. 1990 was het eerste echte ruk wk wat samba betreft.
 

Ska P 187

Well-known member
Wel grappig dat Brazilianen als lui te boek staan, maar tot diep in de 90e minuut de enigen zijn die nog vol gas staan. Fysiek zit het wel goed, op Neymar na.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Al met al moet ik zeggen dat ik me toch best vermaak met dit WK. Alleen de eerste wedstrijd gemist vanwege werk, maar daarna alles wel gezien. Soms op de achtergrond, soms met aandacht. Komende anderhalve week vakantie. Vanaf donderdag echt weg, maar de komende drie dagen ben ik nog thuis en kan ik dus nog genoeg wedstrijden zien. Best wel zin in eigenlijk!
 

U.G.

Well-known member
86 ook nog wel. Alleen niet met het gewenste resultaat, maar de intentie was er nog wel. 1990 was het eerste echte ruk wk wat samba betreft.

In '97, een jaartje voor het WK waren ze wel heel absurd goed hoor. Toen piekte Ronaldo, Romario, Rivaldo...al die kaalkoppies, geweldig. Italie - Brazilie 3-3 op de confed-cup is een wedstrijd die ik niet vergeet, wat een clash der stijlen...doet denken aan Portugal-Spanje. Ik weet niet wat er gebeurde het jaar daarop.


'82 heb ik niet bewust meegemaakt, maar de beelden liegen er niet om.
 

U.G.

Well-known member
Al met al moet ik zeggen dat ik me toch best vermaak met dit WK. Alleen de eerste wedstrijd gemist vanwege werk, maar daarna alles wel gezien. Soms op de achtergrond, soms met aandacht. Komende anderhalve week vakantie. Vanaf donderdag echt weg, maar de komende drie dagen ben ik nog thuis en kan ik dus nog genoeg wedstrijden zien. Best wel zin in eigenlijk!

Het valt me zeker niet tegen nee.
 

Pascallovic

Well-known member
Al met al moet ik zeggen dat ik me toch best vermaak met dit WK. Alleen de eerste wedstrijd gemist vanwege werk, maar daarna alles wel gezien. Soms op de achtergrond, soms met aandacht. Komende anderhalve week vakantie. Vanaf donderdag echt weg, maar de komende drie dagen ben ik nog thuis en kan ik dus nog genoeg wedstrijden zien. Best wel zin in eigenlijk!
Best aardig tot nog toe inderdaad. Weinig wedstrijden waar helemaal niks gebeurd. Het kon veel slechter.
 

Mario

Well-known member
Al met al moet ik zeggen dat ik me toch best vermaak met dit WK. Alleen de eerste wedstrijd gemist vanwege werk, maar daarna alles wel gezien. Soms op de achtergrond, soms met aandacht. Komende anderhalve week vakantie. Vanaf donderdag echt weg, maar de komende drie dagen ben ik nog thuis en kan ik dus nog genoeg wedstrijden zien. Best wel zin in eigenlijk!

Ik heb nog maar ??n wedstrijd live gezien tot op heden, de rest in samenvatting. Veels te druk met andere prive zaken. Vanaf de knock out wil ik het wel meer gaan volgen, dan wordt het toernooi ook pas echt interessant.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Volgens mij heeft iemand bij teletekst op z'n donder gehad :jerry:

Het was 'Zwitserland mazzelt tegen Brazilie' en nu 'Brazilie niet voorbij Zwitserland'

En de 'opzichtige duw' uit het verslag is nu een 'slimme duw'
 

Batigoal

Well-known member
Ik verbaas me over de commotie van de vermeende duw bij de goal van Zuber. Dat is toch gewoon een duw die je wekelijks een paar keer ziet voor de goal en die vaak onbestraft blijft?
 
Bovenaan