De Belgjes hebben vrij weinig meer te vertellen.
Hun arrogantie voor en tijdens het toernooi was echt ongekend groot. En het is natuurlijk ook een beetje Spielerei.Waar komt die antipathie tegen de Belgen bij jou eigenlijk vandaan?
Hun arrogantie voor en tijdens het toernooi was echt ongekend groot.
Zegt iemand die fanatiek tegen de Duitsers was... Belgi? is meer een rivaal dan Duitsland!Waar komt die antipathie tegen de Belgen bij jou eigenlijk vandaan?
Ik gun het jou en mijn Belgische vrienden best om het hier goed te doen op dit WK. Maar de Belgische media en grote delen van de aanhang was dit WK arroganter dan ik ooit in mijn leven in Nederland of Engeland gezien heb.Ik kan me niet voorstellen dat Nederland nog nooit arrogant is geweest voor of tijdens een toernooi.
Al bij al gewoon een uitstekend WK van onze Duivels. Jammer van die ene fatale corner...
Zegt iemand die fanatiek tegen de Duitsers was... Belgi? is meer een rivaal dan Duitsland!
Ik gun het jou en mijn Belgische vrienden best om het hier goed te doen op dit WK. Maar de Belgische media en grote delen van de aanhang was dit WK arroganter dan ik ooit in mijn leven in Nederland of Engeland gezien heb.
Hou toch op, juist Engeland was dit WK het toonbeeld van arrogantie. Na de 6-1 tegen Panama waren zij de favoriet en speelden ze het beste voetbal. Die zouden wel even in de finale komen.
De Fransen, de Duitsers, de Brazilianen; van te voren allemaal even arrogant. Of zelfverzekerd, het is maar hoe je het bekijkt. De Belgen hebben zich gewoon achteraan dat rijtje gesloten.