Algemeen Wedstrijdtopic

Maasveld

Well-known member
Ik heb niks gezegd.

Zou Engeland eindelijk weer eens een goede doelman hebben? Die Pickford keept een prima toernooi.
 

JMD

Well-known member
Een Belgische TV-verkoper had beloofd dat hij het geld van de (in de actieperiode gekochte) TV's terug zou betalen als de Duivels meer dan 15x zouden scoren dit WK.
Dit was de 16e goal...
 

De Wolf

Well-known member
Vloek heerst over het een na beste Europese land. Dat zal dan Kroati? of Frankrijk zijn. De winnaar heeft een bagger WK in Qatar
 

Maasveld

Well-known member
Waar komt die antipathie tegen de Belgen bij jou eigenlijk vandaan?
Hun arrogantie voor en tijdens het toernooi was echt ongekend groot. En het is natuurlijk ook een beetje Spielerei.

Mijn vorige post had daar echter niks mee te maken. Op het moment dat ik postte dicteerde Engeland.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik kan me niet voorstellen dat Nederland nog nooit arrogant is geweest voor of tijdens een toernooi. ;)

Al bij al gewoon een uitstekend WK van onze Duivels. Jammer van die ene fatale corner...
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik kan me niet voorstellen dat Nederland nog nooit arrogant is geweest voor of tijdens een toernooi. ;)

Al bij al gewoon een uitstekend WK van onze Duivels. Jammer van die ene fatale corner...
Ik gun het jou en mijn Belgische vrienden best om het hier goed te doen op dit WK. Maar de Belgische media en grote delen van de aanhang was dit WK arroganter dan ik ooit in mijn leven in Nederland of Engeland gezien heb.
 

erka

Well-known member
Klopt, heb veel op Belgi? gekeken. Meestal is het vrij genuanceerd wel, maar dit toernooi hoefden de Belgen alleen maar even van Brazili? winnen en dan was het WK al binnen. Voetballend waren ze sowieso de beste, meeste kwaliteit, 2e elftal kon het WK ook winnen en meer van dat soort kreten gehoord.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb niet naar de Belgische tv gekeken, dus geen idee of ze daar arrogant waren. Wel heb ik tijdens het WK vijf dagen in Belgi? doorgebracht en Belgi? - Tunesi? met Belgen gekeken, maar ik vond ze totaal niet arrogant. Ze waren trots en hadden hoge verwachtingen. Maar dat lijkt me niet meer dan logisch met zo'n selectie. Sterker nog, juist door die paar dagen in Belgi? ben ik die ploeg gaan supporteren, omdat ik het de mensen zo gunde.
 

Eef de Kip

Well-known member
Mwah, de reacties over het Nederlands elftal 4 jaar terug toen ze uitgeschakeld waren en wij nog even door speelden vond ik wel veelzeggend over hoe de "Belgjes" denken over Nederland. Ik heb iig de indruk dat ze drukker zijn met ons dan andersom.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik herinner mij ook nog wel de lachwekkende verslagen op hun nieuwssite over onze wedstrijden. We waren helemaal scheel getikt door Costa Rica.

Verder had die ene corner helemaal niet fataal hoeven zijn als Japan het slimmer had uitgespeeld of Brazili? een van de velen opgelegde kansen erin had geschoten. Alle statistieken waren ruimschoots in het voordeel, behalve de score.
 

Batigoal

Well-known member
Ik gun het jou en mijn Belgische vrienden best om het hier goed te doen op dit WK. Maar de Belgische media en grote delen van de aanhang was dit WK arroganter dan ik ooit in mijn leven in Nederland of Engeland gezien heb.

Hou toch op, juist Engeland was dit WK het toonbeeld van arrogantie. Na de 6-1 tegen Panama waren zij de favoriet en speelden ze het beste voetbal. Die zouden wel even in de finale komen.

De Fransen, de Duitsers, de Brazilianen; van te voren allemaal even arrogant. Of zelfverzekerd, het is maar hoe je het bekijkt. De Belgen hebben zich gewoon achteraan dat rijtje gesloten.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Hou toch op, juist Engeland was dit WK het toonbeeld van arrogantie. Na de 6-1 tegen Panama waren zij de favoriet en speelden ze het beste voetbal. Die zouden wel even in de finale komen.

De Fransen, de Duitsers, de Brazilianen; van te voren allemaal even arrogant. Of zelfverzekerd, het is maar hoe je het bekijkt. De Belgen hebben zich gewoon achteraan dat rijtje gesloten.

Voor het WK waren de verwachtingen bij de Engelsen heel laag, de Belgen dachten dat ze wel even wereldkampioen zouden worden. Tijdens het WK is de Britse pers arrogant geworden, dat is waar, maar ik denk niet dat het erger dan Belgi? was. De Engelse voetbalsupporters hadden hoop, maar zeker geen verwachting dat ze het wel even zouden winnen.
 
Bovenaan