Algemeen Wedstrijdtopic

zwammy

Well-known member
Inderdaad wat Derksen zegt. Ik zat net de selectie van Kroati? na te kijken maar dat is ook gewoon allemaal topclub he. Alleen vida besiktas en de rest is gewoon top.
 

Kielse Rat

Well-known member
Je kan alleen maar bewondering hebben voor Kroati?. Hoe ze dit opnieuw flikken, ze waren gewoon nog scherper dan Engeland in de verlegingen. Het zou prachtig zijn, moesten ze nu ook nog winnen, maar ik vrees dat Frankrijk toch een brug te ver zal zijn. Maar in ieder geval, mijn Modric truitje gaat nog niet de kast in!
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Je kan alleen maar bewondering hebben voor Kroati?. Hoe ze dit opnieuw flikken, ze waren gewoon nog scherper dan Engeland in de verlegingen. Het zou prachtig zijn, moesten ze nu ook nog winnen, maar ik vrees dat Frankrijk toch een brug te ver zal zijn. Maar in ieder geval, mijn Modric truitje gaat nog niet de kast in!

Gloryhunter. ;)
 

Pascallovic

Well-known member
Inderdaad wat Derksen zegt. Ik zat net de selectie van Kroati? na te kijken maar dat is ook gewoon allemaal topclub he. Alleen vida besiktas en de rest is gewoon top.

Prima ploeg inderdaad. Wel grotendeels waterdragers bij de topclubs op Modric na. Denk dat dit best voordelig voor ze is, nu ze allemaal hard werken voor elkaar. Geen prima donna's die de kantjes eraf lopen en allemaal spelers met een prima niveau.
 

Mario

Well-known member
Zo, dat was spannend.

Frankrijk wint de finale overigens met 10 vingers in de neus, dat durf ik alvast wel aan.

Het zal niet zo makkelijk zijn voor Frankrijk, maar ze zijn wel in staat om zo'n 1-0 over de streep te trekken. Voordeel voor de haantjes is dat ze 1 rustdag meer hebben, en geen verlengingen hebben gespeeld.
 

Batigoal

Well-known member
Toch hebben we een heel leuke pot gezien, spanning vergoed veel. Leuk dat Kroati? naar de finale gaat, die hebben de overwinning op strijd gepakt.
 

de waan

Well-known member
Engeland viel ook wel tegen, wellicht kwam die 1-0 te vroeg.

Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat ze er gewoon niet zo veel van kunnen.

Toch hebben we een heel leuke pot gezien, spanning vergoed veel. Leuk dat Kroati? naar de finale gaat, die hebben de overwinning op strijd gepakt.

Uiteindelijk kwam het toch nog goed met de wedstrijd inderdaad. Veerkracht van Kroati? is wel indrukwekkend, hoor. Met een complete wedstrijd extra in de beentjes.
 

Atreides

Well-known member
Vooraf was ik voor de Engelsen, maar uiteindelijk heel blij met de overwinning van Kroati?. Totaal verdient.
 

Batigoal

Well-known member
Dejan Lovren vond na afloop dat hij wel wat meer waardering verdient aangezien hij ??n van de beste verdedigers ter wereld is.
 
Bovenaan