Algemeen Wedstrijdtopic

JFK

Well-known member
Mwah, de reacties over het Nederlands elftal 4 jaar terug toen ze uitgeschakeld waren en wij nog even door speelden vond ik wel veelzeggend over hoe de "Belgjes" denken over Nederland. Ik heb iig de indruk dat ze drukker zijn met ons dan andersom.

Belgie is inderdaad heel erg druk met ons bezig. Toen Belgi? zich kwalificeerde voor het EK2016 werd Kompany om een reactie gevraagd. Heet eerste wat hij zei was dat Nederland zich niet heeft gekwalificeerd en daarna pas ging het over Belgi?.
Kompany....een naarling vind ik het.
 

Sensini

Well-known member
Mwah, de reacties over het Nederlands elftal 4 jaar terug toen ze uitgeschakeld waren en wij nog even door speelden vond ik wel veelzeggend over hoe de "Belgjes" denken over Nederland. Ik heb iig de indruk dat ze drukker zijn met ons dan andersom.

Net zoals wij Nederlandsers altijd drukker zijn met Duitsland dan andersom heb ik het idee.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dan denk ik dat je 20 jaar achter loopt. Als ik in mijn directe omgeving kijkt boeit het niemand wat dat die Duitsers er bijvoorbeeld in de 1e ronde uit lagen.
 

ALenstra

Well-known member
Klopt. Die zogenaamde haat tegen Duitsers zie ik al heel lang niet meer. En terecht, ik heb daar nooit aan meegedaan. Tegen Belgie heb ik ook niks.
 

Ska P 187

Well-known member
Wanneer je als Nederlander zijnde sympathie voelt voor Duitsland, als voebalnatie, dan ben je niet helemaal goed snik, heel slecht opgevoed en/of nog een broekie.
Belgie die gunnen we een succesje, dat ze ons daarom of vanwege andere redenen nog stuitender vinden maakt het alleen maar leuker.
Allez Belgi? daarmee, laten we wel zijn ze winnen toch niet en schade Deutschland alles is vorbei elke keer als die moffen op hun bek gaan.
Ol?!
 

Abubakari

Well-known member
Wanneer je als Nederlander zijnde sympathie voelt voor Duitsland, als voebalnatie, dan ben je niet helemaal goed snik, heel slecht opgevoed en/of nog een broekie.
Belgie die gunnen we een succesje, dat ze ons daarom of vanwege andere redenen nog stuitender vinden maakt het alleen maar leuker.
Allez Belgi? daarmee, laten we wel zijn ze winnen toch niet en schade Deutschland alles is vorbei elke keer als die moffen op hun bek gaan.
Ol?!
+ 1000 :duim:
 

De Wolf

Well-known member
Voor mij is Duitsland net PEC Zwolle. Het boeit mij niet of ze winnen of verliezen. Alleen aan Fransen en Amerikanen heb ik een hekel in welke sport dan ook.
 

RickPSV

Active member
Hup Kroati?!
Ik hoop echt niet dat Frankrijk weer zoals tegen Belgi? gaat spelen, want dan is het net schaken.
 

RickPSV

Active member
Je zou verwachten dat Rickpsv dat schijtvoetbal wel zou kunnen waarderen gezien zijn clubvoorkeur.

Nou, dat Belgi? eruit is vind ik niet zo erg.. ik vond alleen door het schaakspel het wel een saaie wedstrijd om naar te kijken. Maar uiteindelijk had Frankrijk toch schaakmat.
 

De Wolf

Well-known member
Poes van De Wolf doet ook aan voorspellen

37108721_1798498786938375_1605793924427808768_n.jpg


Hups Kroatie
 
Bovenaan