Algemeen Wedstrijdtopic

Maasveld

Well-known member
Noem het klote-voetbal, noem het laf, feit is wel gewoon dat Frankrijk tot een stuk meer doelpogingen kwam dan Belgi?.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Doet een beetje aan ons denken van vroeger tegen Italianen of Portugezen qua frustratie. De Belgen lopen wat achter.
 

U.G.

Well-known member
Hazard is de man van Belgi?, ik heb genoten van deze kerel. De weg naar Real ligt open!

De Bruyne ben ik met je eens, volgens Guardiola, zo goed :eek:.

Die Mbapp?, die kan mij een potje voetballen zeg. Die pass op Giroud, mama mia... Jammer dat die Giroud daar stond, denk zelf dat hij al dacht, dat het Griezmann was maar nee die Giroud weer, met zijn lompe poten ;)

Hazard is z?ker de voetballer van Belgi?, wat was die gozer toch goed op dit toernooi ! Ik weet alleen niet of ik graag in de nalatenschap van Ronaldo zou willen stappen bij Madrid, vooral qua eindcijfers.

Mbapp? is voor een 19 jarige absurd goed. Bij Monaco kon je dat al zien maar hij is nog meer gaan rijpen.

Wat de Bruyne betreft, die man heeft idd een fantastische trap/pass, maar ik heb het idee dat vooral in de topwedstrijden tegenover ??n van zo'n pass tien verloren duels c.q balverlies staan.
 

de waan

Well-known member
De Belgen zitten zich wel echt onsterfelijk belachelijk te maken onderhand.

Dh0z3YaXcAANd50.jpg


EDIT: Hee, waarom zie ik de foto niet?
 

zwammy

Well-known member
Ik vond het anti voetbal ook wel meevallen. Sowieso een stuk meer kansen en mogelijkheden dan de belgen.
 

De Wolf

Well-known member
Ik had Belgi? wel de finale gegund. Uiteraard hadden ze wel van de Engelsen moeten verliezen.

Moeten die Engelsen het maar met die nare Fransen doen
 

de waan

Well-known member
Ik vond het anti voetbal ook wel meevallen. Sowieso een stuk meer kansen en mogelijkheden dan de belgen.

Het verbaast mij ook een beetje. Ik heb de Fransen eerder dit toernooi (en sowieso in het verleden) een stuk vervelender zien spelen dan gisteren.
 
Bovenaan