Noem het klote-voetbal, noem het laf, feit is wel gewoon dat Frankrijk tot een stuk meer doelpogingen kwam dan Belgi?.
Zweden-Zwitserland trok op een dinsdagmiddag 1,2 miljoen kijkers...Als je twee van dit soort laffe teams tegenover elkaar zet, wat houd je dan over Maasveld? Gaat daar nog iemand naar kijken?
Alleen is die Giroud wel een prutser, nog 0 doelpunten dit toernooi.
Hazard is de man van Belgi?, ik heb genoten van deze kerel. De weg naar Real ligt open!
De Bruyne ben ik met je eens, volgens Guardiola, zo goed .
Die Mbapp?, die kan mij een potje voetballen zeg. Die pass op Giroud, mama mia... Jammer dat die Giroud daar stond, denk zelf dat hij al dacht, dat het Griezmann was maar nee die Giroud weer, met zijn lompe poten
Soms, heel soms krijg ik het idee dat Iberi?rs weigeren hun clubbril af te doen.
Het frappante is dan wel weer dat hij met zijn enige goede actie van de wedstrijd de corner forceerde waaruit het doelpunt viel.Alleen is die Giroud wel een prutser, nog 0 doelpunten dit toernooi.
De Belgen zitten zich wel echt onsterfelijk belachelijk te maken onderhand.
EDIT: Hee, waarom zie ik de foto niet?
Buiten dat ik niet weet waar je op doelt is d?t idd helaas alleen maar weggelegd voor Iberi?rs het is me wat he.
Het AD heeft wat cijfers van de wedstrijd ...
https://www.ad.nl/dossier-wk-2018/finale-frankrijk-gestolen-de-cijfers-zeggen-van-niet~af8529a7/
Ik vond het anti voetbal ook wel meevallen. Sowieso een stuk meer kansen en mogelijkheden dan de belgen.