Algemeen Wedstrijdtopic

U.G.

Well-known member
Jammer hoor Belgi?, een prachtlichting echt. Hoewel ik de Bruyne toch een enorme hype blijf vinden.

Nu mogen les Blues 'm pakken ook van mij, toch m'n 3de vaderland ;)

U.G.

Well-known member
Louis had ze wereldkampioen gemaakt.

Ik ben niet zo van de coaches maar tegen Brazili? had Martinez wel een hele aardige vondst.

Voetbal is wrang, scoren ze in de eerste half uur toen Frankrijk nergens was, krijg je een Brazili? revisited.

Hankie

Well-known member
Jammer hoor Belgi?, een prachtlichting echt. Hoewel ik de Bruyne toch een enorme hype blijf vinden.

Nu mogen les Blues 'm pakken ook van mij, toch m'n 3de vaderland ;)
Pff die ene pass op Lukaku, dat verraad toch extreme klasse.

Maasveld

Well-known member
Ik ben niet zo van de coaches maar tegen Brazili? had Martinez wel een hele aardige vondst.

Voetbal is wrang, scoren ze in de eerste half uur toen Frankrijk nergens was, krijg je een Brazili? revisited.
Fellaini op Neymar bedoel je? Dat was inderdaad een goede vondst.

De eerste 4 wedstrijden klopte de tactiek van geen meter. Vandaag ook weer heel slecht gewisseld.

Maasveld

Well-known member
Jij peilt even de stemming bij de buurtjes begrijp ik?
Courtois had het alleen maar over anti-voetbal en een dramatische scheids. In de studio vonden ze dat ie een gooi deed naar de analist van het toernooi. Ik begrijp dat men teleurgesteld is, maar er zijn grenzen.

ElSimao

Active member
Schrijnend om te zien hoe weinig Belgie eigenlijk kon toen het moest. Alles naar rechts om dan met een voorzet Lukaku te bereiken, wat nooit lukte. De Bruyne op die ene schitterende pass na ook drama en Hazard kon het niet alleen. Frankrijk wordt wereldkampioen, zoveel kwaliteit met een wat saai maar effectief spelconcept.

Ben nu voor Kroatie, maar die hebben echt niks te zoeken tegen Frankrijk. Veel te zwak achterin, voorin ook niet goed genoeg en alleen qua middenveld competitief. Hier zullen Griezmann en Mbappe gewoon doorheen lopen. Engeland loopt voetballend een paar klasses achter, maar die hebben dan wel weer de standaardsituatie als wapen. Stones-Maguire zou nog best een problem kunnen vormen bij corners etc.

Wigboldus

Well-known member
Fellaini, dat blijft toch een aparte voetballer. Het ziet er allemaal wat knullig uit, maar volgens mij is het vreselijk irritant om tegen de voetballen. Ik snapte niet dat hij gewisseld werd.

Bovenaan