Algemeen Wedstrijdtopic

Mario

Well-known member
Gewoon Rusland als wereldkampioen. Kan niemand ontevreden mee zijn. :duim:

Nog niet eens zo'n rare gedachte. Afhankelijk ook van wat Putin heeft betaald. Alleen de organisatie of organisatie + kampioenschap. Wel een mooi volkslied die Russen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik zou er prima mee kunnen leven als het land wat de leukste wedstrijden speelt wereldkampioen wordt, FORZA BELGICA dus, zeker en vast omdat Belgen leuker zijn dan Fransen en ik het die laffe Franse bondscoach ook niet gun. Lijkt me wel dat de winnaar van FRA-BEL wereldkampioen wordt. Maar da's logisch, Zweden wereldkampioen, dat kan en mag natuurlijk niet. (Alvast vooruitlopend op het nieuwe penalty trauma van Engeland).
 

Raul

Well-known member
Dele Alli, sorry hoor maar hij blijft hem maar opstellen. Hij speelt dit toernooi dramatisch. Ik snap niet waarom je niet met Rashford vanaf links begint?!
 

Pascallovic

Well-known member
Je zou eens een keer opletten tijdens die spelhervattingen van Engeland. Dat is het enige waar ze uit scoren of penalty's krijgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zoet had deze zelfs wellicht wel kunnen hebben heb ik het idee. Kunnen beide landen niet gewoon lekker naar huis?
 

JMD

Well-known member
Berg kan er nog steeds niks van... Herkenbaar deze misser, deed ie bij PSV ook steeds... :(
 
Bovenaan