Algemeen Wedstrijdtopic

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Frankrijk is beter dan Brazili?. Vaster vooral. Ik heb nog altijd Frankrijk als wereldkampioen.

Morgen Engeland eruit tegen Zweden?

Hier in Schotland is er opvallend veel sympathie voor Zweden nu. Ik heb al wat Zweedse vlaggen gezien hier in de buurt.
 

Susa

New member
Leuk voor de Belgen en voor onze Kielse Rat :duim: (wel wat mazel 2e helft maar ach wat maakt dat nou nog uit)

Eens kijken of ze Frankrijk ook aan kunnen!!
 

erka

Well-known member
Die Belgen kunnen nog wel wat van ons leren als het gaat om public viewing. Erg kleinschalig allemaal.
 

Mario

Well-known member
32 jaar geleden haalde Belgi? ook de laatste 4, 2 jaar later werden wij Europees kampioen. In 2020 dus weer kampioen :duim:
 

erka

Well-known member
Dhcws4hVMAApAhJ.jpg
 

ElSimao

Active member
Neymar is natuurlijk een aansteller en sowieso een vreselijke vent overall, maar het valt me wel op hoe cool de man op beslissende momenten blijft. Viel me eerder al bij die 6-1 van Barca tegen PSG op, hoe hij als het echt spannend wordt het hoofd erbij houdt en technisch perfecte ballen blijft geven. Vandaag ook bij dat schot met die prachtige redding van Courtois, dat was zo'n beetje de laatste kans en Neymar schiet wel perfect binnen.
 

Susa

New member
Tja die Belgen die hebben voorin Hazard, De Bruyne en Lukaku, wij moeten het doen met Memphis, Quincy en Wout Weghorst.
 
Bovenaan