Algemeen Wedstrijdtopic

zwammy

Well-known member
Heeft koeman toch goed gezien die 35 miljoen voor Pickford. Engeland speelt het degelijk uit zo. Halve tegen Kroati?. Staat er sowieso een favoriet in de finale. Alt mooi.
 

zwammy

Well-known member
Vanaf de tijd dat ik meedoe aan voorspellingen word Engeland kampioen (behalve dit jaar, Duitsland :eek:mg: ) en Kroati? hebben we ontdekt als zo'n vriendelijk en leuk land. Dus het is wel schakelen maar eigenlijk altijd Engeland eerst. Al sinds 96 eigenlijk. Op Nederland na dan he, of er moet ooit een Brabants elftal komen. Dan na Brabant en Nederland.
 

Abubakari

Well-known member
En als het Brabants Elftal uit 11 Willem II'ers bestaat?

Engeland-Belgi? dan maar als finale wat mij betreft. Die knipoogKroaat mag van mij vandaag al naar huis.
 

ElSimao

Active member
Ben geen uitgesproken fan van Engeland (integendeel zelfs) maar dat Zweden slaat echt alles. Dramatische ploeg met ditto spelopvatting. Gelukkig wint Engeland, hopelijk volgende ronde eraf tegen Kroatie.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dit Enteland gaat eraf tegen Kroati?. Die hebben middenvelders die het vermogen hebben tussen de linies te spelen en juist daar ligt ruimte bij de Engelsen. Dan moeten de Kroaten itt die pot tegen Denemarken wel durven.
 

Abubakari

Well-known member
Daar ligt het probleem dus, die Kroaten durven niet en Engeland kopt weer uit een corner raak en scoort een penalty.
 

JFK

Well-known member
Dit Enteland gaat eraf tegen Kroati?. Die hebben middenvelders die het vermogen hebben tussen de linies te spelen en juist daar ligt ruimte bij de Engelsen. Dan moeten de Kroaten itt die pot tegen Denemarken wel durven.

De Kroaten moeten eerst nog maar eens Rusland uitschakelen. Dat moet ik nog maar eens zien.
 

Abubakari

Well-known member
Ook kippenvel?
Volgens mij wel.
giphy.gif
 
Bovenaan