Dit betekent dus ook dat er een finalist komt uit 1 van de volgende 7 landen: Rusland, Kroati?, Denemarken, Zweden, Zwitserland, Colombia of Engeland...
Dit betekent dus ook dat er een finalist komt uit 1 van de volgende 7 landen: Rusland, Kroati?, Denemarken, Zweden, Zwitserland, Colombia of Engeland...
Nou dan laat het de Zweden maar worden ook. Bout WK
De 4 grote Europese competitie zijn de Primera Division, Serie A, Bundesliga en de Premier League. Grote kans dat al die landen er uit liggen na de 1/8 finale, want ik zie Engeland niet winnen van Colombia.
Verschrikkelijk dit.
Rusland daarentegen is genieten.Want? Dat Spanje is toch niet om aan te zien zo traag? Ik ben nog sneller.
Ik had liever een open wedstrijd gezien in de kwartfinale.Want? Dat Spanje is toch niet om aan te zien zo traag? Ik ben nog sneller.
Rusland daarentegen is genieten.
Moet Spanje maar beter spelen. Je kunt rustig een dakgoot schilderen, boodschappen doen, de auto wassen en de bbq aanzetten en dan is Spanje die bal nog aan het rondspelen.