Rusland daarentegen is genieten.
Het verschil is dat als Rusland aanvallend gaat spelen, ze afgeslacht worden. Spanje heeft de spelers om aantrekkelijker te spelen, maar zijn juist erg saai bezig.
Niet altijd nee, maar natuurlijk wel als je nationale team voor het merendeel steunt op spelers uit de nationale competitie (13 van de 15 Spanjaarden die vandaag in actie kwamen spelen gewoon PD)Waardeloze statistiek natuurlijk. Alsof het land ook maar iets zegt over de competitie.
Het verschil is dat als Rusland aanvallend gaat spelen, ze afgeslacht worden. Spanje heeft de spelers om aantrekkelijker te spelen, maar zijn juist erg saai bezig.
Dus met andere woorden Rusland kan er werkelijk geen kut van en Spanje komt niet door de muur heen. Dat is het hele verhaal van de wedstrijd. En jij juicht voor het kutvoetbal.
Is niet erg hoor, maar dat gelul er omheen wel.
Dus met andere woorden Rusland kan er werkelijk geen kut van en Spanje komt niet door de muur heen. Dat is het hele verhaal van de wedstrijd. En jij juicht voor het kutvoetbal.
Dus je bent voor Rusland omdat Spanje niet naar haar kunnen speelt. Dat Rusland nog altijd slechter is dan dat telt blijkbaar niet. Interessant.
Dus even recapitulerend: jij hebt komend seizoen liever dat Fortuna open huis houdt bij Ajax, Feyenoord en PSV en er met 7-0 afgaat dan dat ze met 11 man voor de pot gaan hangen en daardoor in 1 of meerdere duels een puntje 'stelen'?
Dus even recapitulerend: jij hebt komend seizoen liever dat Fortuna open huis houdt bij Ajax, Feyenoord en PSV en er met 7-0 afgaat dan dat ze met 11 man voor de pot gaan hangen en daardoor in 1 of meerdere duels een puntje 'stelen'?
Ja, want van Spanje verwacht je veel meer. Als je als Rusland probeert mee te voetballen ga je er af.
Maar het is een zwaar WK voor jou, begrijp ik?
Totaal niet relevant, tenzij Erka een Rus is is hij volgens mij gewoon neutrale kijker in dit schouwspel.
Totaal niet relevant, tenzij Erka een Rus is is hij volgens mij gewoon neutrale kijker in dit schouwspel.
Ik las daarstraks een grappig weetje. Marco Asensio heeft een Nederlandse moeder, naar het schijnt!
Voor de neutrale kijker is dit een zwaar WK want het lijkt over het algemeen nergens op en de topspelers laten het afweten.
Hij had een Nederlandse moeder. Voor de rest is dit al jaren bekend.
Voor de neutrale kijker is dit een zwaar WK want het lijkt over het algemeen nergens op en de topspelers laten het afweten.
Mensen met een Russisch paspoort mogen voor Rusland juichen, mensen zonder neem ik als voetballiefhebber niet serieus. Daar moeten jullie het mee doen voor vanavond.