Algemeen Wedstrijdtopic

JMD

Well-known member
Waardeloze statistiek natuurlijk. Alsof het land ook maar iets zegt over de competitie.
Niet altijd nee, maar natuurlijk wel als je nationale team voor het merendeel steunt op spelers uit de nationale competitie (13 van de 15 Spanjaarden die vandaag in actie kwamen spelen gewoon PD)
 

Janssen

Well-known member
Algemeen Wedstrijdtopic

Het verschil is dat als Rusland aanvallend gaat spelen, ze afgeslacht worden. Spanje heeft de spelers om aantrekkelijker te spelen, maar zijn juist erg saai bezig.

Dus met andere woorden Rusland kan er werkelijk geen kut van en Spanje komt niet door de muur heen. Dat is het hele verhaal van de wedstrijd. En jij juicht voor het kutvoetbal.

Is niet erg hoor, maar dat gelul er omheen wel.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dus met andere woorden Rusland kan er werkelijk geen kut van en Spanje komt niet door de muur heen. Dat is het hele verhaal van de wedstrijd. En jij juicht voor het kutvoetbal.

Is niet erg hoor, maar dat gelul er omheen wel.

Ik vind het prima, Spanje heeft het volledig aan zichzelf te wijten met die laffe speelwijze. Rusland heeft naar hun kunnen gespeeld en het gewoon goed gedaan.
 

JMD

Well-known member
Dus met andere woorden Rusland kan er werkelijk geen kut van en Spanje komt niet door de muur heen. Dat is het hele verhaal van de wedstrijd. En jij juicht voor het kutvoetbal.

Is niet erg hoor, maar dat gelul er omheen wel.

Dus even recapitulerend: jij hebt komend seizoen liever dat Fortuna open huis houdt bij Ajax, Feyenoord en PSV en er met 7-0 afgaat dan dat ze met 11 man voor de pot gaan hangen en daardoor in 1 of meerdere duels een puntje 'stelen'?
 

erka

Well-known member
Dus je bent voor Rusland omdat Spanje niet naar haar kunnen speelt. Dat Rusland nog altijd slechter is dan dat telt blijkbaar niet. Interessant.

Ja, want van Spanje verwacht je veel meer. Als je als Rusland probeert mee te voetballen ga je er af.

Maar het is een zwaar WK voor jou, begrijp ik?
 

erka

Well-known member
Dus even recapitulerend: jij hebt komend seizoen liever dat Fortuna open huis houdt bij Ajax, Feyenoord en PSV en er met 7-0 afgaat dan dat ze met 11 man voor de pot gaan hangen en daardoor in 1 of meerdere duels een puntje 'stelen'?

Dit dus...
 

Janssen

Well-known member
Dus even recapitulerend: jij hebt komend seizoen liever dat Fortuna open huis houdt bij Ajax, Feyenoord en PSV en er met 7-0 afgaat dan dat ze met 11 man voor de pot gaan hangen en daardoor in 1 of meerdere duels een puntje 'stelen'?

Totaal niet relevant, tenzij Erka een Rus is is hij volgens mij gewoon neutrale kijker in dit schouwspel.
 

Janssen

Well-known member
Ja, want van Spanje verwacht je veel meer. Als je als Rusland probeert mee te voetballen ga je er af.

Maar het is een zwaar WK voor jou, begrijp ik?

Voor de neutrale kijker is dit een zwaar WK want het lijkt over het algemeen nergens op en de topspelers laten het afweten.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Totaal niet relevant, tenzij Erka een Rus is is hij volgens mij gewoon neutrale kijker in dit schouwspel.

Als neutrale kijker zie ik liever een verrassing, vooral als een ploeg met zulke kwaliteit zo negatief speelt. Daar kan jij natuurlijk anders tegenaan kijken, prima, maar ik vind het leuk dat de underdog wint.
 

erka

Well-known member
Totaal niet relevant, tenzij Erka een Rus is is hij volgens mij gewoon neutrale kijker in dit schouwspel.

Bij aanvang wel. Tot aan de penalties was ik helemaal geen kijker (alleen als behang) want groeiend gras is nog interessanter dan 10.847 zinloze passes van Spanje achter elkaar, onderbroken door 1 lange bal in het niets van de Russen en weer 17.416 passes van Spanje.

Maar aangezien Spanje vele malen beter moet kunnen en Rusland niet, vind ik het dus terecht en mooi dat Spanje eruit vliegt.
 

Batigoal

Well-known member
Dus met andere woorden Rusland kan er werkelijk geen kut van en Spanje komt niet door de muur heen. Dat is het hele verhaal van de wedstrijd. En jij juicht voor het kutvoetbal.

Is niet erg hoor, maar dat gelul er omheen wel.

Het voetbal heeft verloren, maar het voetbal was gewoon niet goed genoeg. Er zijn tegenwoordig genoeg wedstrijden waarin een ploeg die een muur optrekt wordt kapot gespeeld, maar Spanje was daar vandaag gewoon niet goed genoeg voor.
 

erka

Well-known member
Voor de neutrale kijker is dit een zwaar WK want het lijkt over het algemeen nergens op en de topspelers laten het afweten.

Ronaldo deed het prima. Messi niet maar die speelde in een flutploeg. Duitsland was ook flutploeg en Spanje ook.
Daar heb ik als neutrale kijker geen enkel probleem mee. Daar zou ik pas een probleem mee hebben als ik voor die landen zou zijn.
 

Janssen

Well-known member
Mensen met een Russisch paspoort mogen voor Rusland juichen, mensen zonder neem ik als voetballiefhebber niet serieus. Daar moeten jullie het mee doen voor vanavond.
 

ALenstra

Well-known member
Wat mij betreft mag er een nieuwe wereldkampioen komen. Een land die nog nooit wereldkampioen is geworden graag.
 

Batigoal

Well-known member
Voor de neutrale kijker is dit een zwaar WK want het lijkt over het algemeen nergens op en de topspelers laten het afweten.

Voor dat laatste heeft de FIFA een goeie oplossing bedacht en dat is een WK in de winter. Serieus een goeie oplossing zodat spelers met meer energie meedoen. Een WK na afloop van het seizoen is niet meer van deze tijd. Dat kon 40 jaar geleden wel toen het voetbal veel trager was.
 
Bovenaan