Algemeen Wedstrijdtopic

erka

Well-known member
Ook prima. Mijn punt is dat grote landen meer moeten brengen, dat gebeurt veelal niet. En ja, dan vind ik het terecht en leuk dat ze eruit vliegen.
 

JMD

Well-known member
Ik word inmiddels redelijk schijtziek van dit non-excuus. Messi was op een paar spaarzame momenten na gewoon kut en dat lag voornamelijk aan Messi zelf.
:duim:

Maar Messi heeft ze in ieder geval 1 goal gegeven dit WK waarop de fanboys weer jarenlang los kunnen gaan.
 

JMD

Well-known member
Voor dat laatste heeft de FIFA een goeie oplossing bedacht en dat is een WK in de winter. Serieus een goeie oplossing zodat spelers met meer energie meedoen. Een WK na afloop van het seizoen is niet meer van deze tijd. Dat kon 40 jaar geleden wel toen het voetbal veel trager was.
Ik ben wel benieuwd idd hoe dat gaat uitpakken als het WK in de winter is. Kans kan zijn dat ze alsnog vermoeid zijn omdat de zomerstop van 2022 extreem kort gaat zijn en de spelers dus in feite 1,5 seizoen er op hebben zitten ipv 1 seizoen. Maar goed, we zullen zien.
 

erka

Well-known member
En alle ploegen zijn dan fitter he, dus ook de Zwitserlands en Zwedens van deze wereld.
 

ALenstra

Well-known member
Voor dat laatste heeft de FIFA een goeie oplossing bedacht en dat is een WK in de winter. Serieus een goeie oplossing zodat spelers met meer energie meedoen. Een WK na afloop van het seizoen is niet meer van deze tijd. Dat kon 40 jaar geleden wel toen het voetbal veel trager was.

Heel leuk. Maar die vermoeidheid zul je dan krijgen in de competitie aan het eind van het seizoen. Wanneer je het WK ook speelt, het grote aantal wedstrijden die met name topspelers moeten afwerken blijft gewoon staan. Ik denk dat clubs niet zitten te wachten op spelers die op het moment supreme moe zijn.
 
Bovenaan