Algemeen Wedstrijdtopic

JMD

Well-known member
2-0 Peru. Over en sluiten voor Van Marwijk en co.

Bommel kan overmorgen beginnen bij PSV.
 

Eef de Kip

Well-known member
Godallemachtig wat een armoe, en dan krijgen we nu de Knockoutfase waarin het waarschijnlijk nog aantrekkelijker wordt om te kijken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Je begrijp het niet. De underdogs zijn juist geweldig en alle grote landen moeten zo snel mogelijk naar huis.

De echt kleinere landen natuurlijk niet. Maar volgens mij is iedereen het er wel over eens dat de wedstrijden van landen als Mexico, Kroati?, Zwitserland, Belgi? en Servi? leuker waren om te zien dan die van Brazili?, Frankrijk, Argentini? en Duitsland.
 

Janssen

Well-known member
De echt kleinere landen natuurlijk niet. Maar volgens mij is iedereen het er wel over eens dat de wedstrijden van landen als Mexico, Kroati?, Zwitserland, Belgi? en Servi? leuker waren om te zien dan die van Brazili?, Frankrijk, Argentini? en Duitsland.

Leuker om te zien ja. Maar wel redelijk opportunistisch om aan te nemen dat ze dat volhouden, daar zijn ze niet goed genoeg voor. Juist de toplanden groeien in toernooien.
 

Janssen

Well-known member
Algemeen Wedstrijdtopic

Argentini? in een 4-4-2 met Banega erbij op het middenveld en voorin Higuain / Messi. Durft hij het toch weer niet aan met Dybala, en Perez vond ik donderdag de slechtste op het veld.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan