Algemeen Wedstrijdtopic

Mario

Well-known member
Krijgen we de VAR straks ook bij kwalificatiewedstrijden voor het EK? Met de VAR tijdens de afgelopen kwalificaties had Nederland gewoon op het WK aanwezig geweest.
 

Mario

Well-known member
Hij denkt dat de VAR op zeker dat twijfelgeval van Dost had goedgekeurd en dat Nederland ook automatisch de play-offs had gewonnen van welke tegenstander ze daar ook konden treffen.

Ik breng het wat ongenuanceerd, maar ik doel wel op dat moment. Dan had het idd nog maar de vraag geweest of we de play-offs hadden overleefd. Het is niet zo dat we plotseling beter waren gaan voetballen of hadden gewonnen in Bulgarije, de kwalificatie was welllicht wel anders verlopen als je was gestart met 3 punten. Maar als, als, als ... ik weet het :oops:
 

U.G.

Well-known member
Nee, Oezbeken hebben sowieso al een hekel aan Portugezen blijkt wel.

Spectaculair slot nog bij de potjes. Rusland mazzelt maar weer met zo'n matige tegenstander in de volgende ronde. Ze mogen de FIFA bedanken voor de loting.

Was de video-ref dan een Oezbeek ? Schijtlollig bedoeld of niet, maar deze man was gisteren iig niet zo in vorm. Oezbekistan, dat was gewoon Perzi? toch ?
 

Batigoal

Well-known member
Was de video-ref dan een Oezbeek ? Schijtlollig bedoeld of niet, maar deze man was gisteren iig niet zo in vorm. Oezbekistan, dat was gewoon Perzi? toch ?

Het is vooral zo dat Portugal dit toernooi niet te klagen heeft over het gebruik van de VAR.
 

U.G.

Well-known member
Het is vooral zo dat Portugal dit toernooi niet te klagen heeft over het gebruik van de VAR.

De overtreding op Pepe van Costa, en een nep-pingel gisteren. Dat wegstrepen tegen ??n penalty tegen Marokko. Ik weet niet hoe jij het ziet ?
 

Batigoal

Well-known member
De overtreding op Pepe van Costa, en een nep-pingel gisteren. Dat wegstrepen tegen ??n penalty tegen Marokko. Ik weet niet hoe jij het ziet ?

Uit mijn hoofd alleen al penaltymoment en vrije trap die Ronaldo binnenschoot tegen Spanje, twee mogelijke penalties voor Marokko, slaande beweging Ronaldo gisteravond. Ik zeg niet dat die beslissingen allemaal verkeerd waren, maar Portugal heeft niet te klagen over de uitkomsten met de VAR.
 

Janssen

Well-known member
Uit mijn hoofd alleen al penaltymoment en vrije trap die Ronaldo binnenschoot tegen Spanje, twee mogelijke penalties voor Marokko, slaande beweging Ronaldo gisteravond. Ik zeg niet dat die beslissingen allemaal verkeerd waren, maar Portugal heeft niet te klagen over de uitkomsten met de VAR.

Jij ziet gewoon niet meer helder door je haat jegens Portugal en Ronaldo.
 

U.G.

Well-known member
Uit mijn hoofd alleen al penaltymoment en vrije trap die Ronaldo binnenschoot tegen Spanje, twee mogelijke penalties voor Marokko, slaande beweging Ronaldo gisteravond. Ik zeg niet dat die beslissingen allemaal verkeerd waren, maar Portugal heeft niet te klagen over de uitkomsten met de VAR.

Penaltymoment tegen Spanje ?

First things first, voordat hier een 'haat,Portugal' riedeltje losgaat, ik zie iemand anders al als de kippen bij zijn. Ik, en jij ook in eerste instantie, hadden het over de wedstrijd gisteren ! Waarom dit moet worden doorgetrokken naar de andere wedstrijden, en ik hier vervolgens op inga is mij eerlijk gezegd een raadsel.
 

Batigoal

Well-known member
Penaltymoment tegen Spanje ?

First things first, voordat hier een 'haat,Portugal' riedeltje losgaat, ik zie iemand anders al als de kippen bij zijn. Ik, en jij ook in eerste instantie, hadden het over de wedstrijd gisteren ! Waarom dit moet worden doorgetrokken naar de andere wedstrijden, en ik hier vervolgens op inga is mij eerlijk gezegd een raadsel.

Weet ik ook niet.

Denemarken heeft wel een matig team. Die missen Poulsen voorin.
 

JMD

Well-known member
Kijk jij op 2 schermen of schakelen ze ergens naar de goals uit de andere partij?

2 schermen. TV aan op de ene, de tablet op de andere.

Overigens werd gisteravond op de BBC tijdens het duel overgeschakeld naar het andere duel voor een goal. Alleen zendt de BBC maar de helft van de duels uit...
 
Bovenaan