Algemeen Wedstrijdtopic

U.G.

Well-known member
Komt wel heel veel onzin uit die Ali Boussaboun. Pffff

Ik heb voor het eerst, en ik denk ook gelijk voor het laatst bij de NOS naar dit WK gekeken.

Boussaboun kan beter zeggen ; ik ben gewoon voor m'n moslimbroeders e basta, krijgt ie props van me. Want los even van Portugal, Iran heeft gene fuck laten zien...gewoon een deadbeat relnichtenploeg, nada mas.

Hoe werkt het trouwens met de VAR ? Is het 'Moskou' die aangeeft van 'check dit even na', of als je maar lang genoeg zeikt als ploeg gaat de scheids ook maar kijken.

Genoeg. Bottomline is : we zijn door. Breng wie dan ook. Portugal beviel me vandaag wel een stuk beter, het was het nog niet, maar ik weet dat deze ploeg nog kan groeien.

En trouwens, Quaresma, manmanman wat een ode aan het spel toch...
 

Miramar

Well-known member
Geen bewuste handsbal bij de pingel en geen slaande beweging Ronaldo. Het is gewoon de haat tegen Portugal.
 

U.G.

Well-known member
Geen bewuste handsbal bij de pingel en geen slaande beweging Ronaldo. Het is gewoon de haat tegen Portugal.

Cedric springt, volgens mij gebruik je bij het afzetten sowieso altijd je armen, de jongen is met z'n gezicht de andere kant op met gesloten ogen als de bal z'n arm raakt. Maar het zal wel. Ronaldo kan idd geel krijgen.

Maar goed, het is slikken en doorgaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Algemeen Wedstrijdtopic

Het was alleen dus niet echt een slaande beweging. Goed dat hij bewust geen slaande beweging heeft gemaakt.
 

Batigoal

Well-known member
De slaande beweging was wel degelijk bewust trouwens. Hij kijkt zelfs vantevoren.

Nee, Oezbeken hebben sowieso al een hekel aan Portugezen blijkt wel.

Spectaculair slot nog bij de potjes. Rusland mazzelt maar weer met zo'n matige tegenstander in de volgende ronde. Ze mogen de FIFA bedanken voor de loting.
 
Bovenaan