Algemeen topic over randzaken en meer van dat geouwehoer.

gevegt

Well-known member
Alle randzaken worden steeds meer tijdens de sportuitzendingen aangehaald.
Dit topic is er voor om de echte voetbal gerelateerde issues te scheiden van de rest.

Laat ik beginnen met het item bij NOS Studio Fussball over het broodje Weghorst dat nu te verkrijgen is bij het tankstatoin van zijn vader.

Hou daar mee op!!!
 

Eef de Kip

Well-known member
Precies, of benoem het 1 keer, vreet het op en ga weer verder.
Vervolgens werd er nu een keer of 6 aan gerefereerd en stonden die broodjes een half uur op tafel (kwam om de minuut een shot van de camera).
Voeg daar nog een nietszeggende gast van buiten het voetbal aan toe en een presentator die wat zit te wauwelen en je hebt alle ingrediënten voor een kutprogramma. Ik hou het iig niet langer dan een kwartier meer vol.
 

Mario

Well-known member
Precies, of benoem het 1 keer, vreet het op en ga weer verder.
Vervolgens werd er nu een keer of 6 aan gerefereerd en stonden die broodjes een half uur op tafel (kwam om de minuut een shot van de camera).
Voeg daar nog een nietszeggende gast van buiten het voetbal aan toe en een presentator die wat zit te wauwelen en je hebt alle ingrediënten voor een kutprogramma. Ik hou het iig niet langer dan een kwartier meer vol.
En ook nog de verplichte vrouw aan tafel om te laten zien hoe woke ze wel niet zijn bij de NOS.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb de KPN app op de pc en telefoon, die zet ik aan als de wedstrijd begint. Het is dat mijn monitor officieel een tv is, anders zou ik echt nooit meer reguliere tv kijken.
 

erka

Well-known member
Er waren tijden dat NOS bashen op dit forum je op een hoop kritiek kon komen te staan....

Ik kijk alleen de wedstrijden, en kies dan de zender met het meest acceptabele commentaar. Als België, Duitsland of Engeland speelt kijk ik eigenlijk altijd op die zenders. Ik kijk echt helemaal nooit naar de voor- of nabeschouwing en andere praatprogramma's eromheen.
Met de OS kijk ik streams of Eurosport. Ik heb liever af en toe reclame ertussendoor dan de hele tijd dat geouwehoer.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

leo1949

Well-known member
Poulestanden en uitslagen bijgewerkt in excel tot donderdag 20 juni. 23.00 uur na de wedstrijd Spanje - Italië.

 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Song 2, het nummer van Blur dat na de doelpunten van Polen en Nederland door het stadion schalde, is vervangen door Seven Nations Army. De reden? HSV fans waren kwaad, omdat Song 2 door de linksextremistenbende van st Pauli gebruikt wordt.
 

erka

Well-known member
Song 2, het nummer van Blur dat na de doelpunten van Polen en Nederland door het stadion schalde, is vervangen door Seven Nations Army. De reden? HSV fans waren kwaad, omdat Song 2 door de linksextremistenbende van st Pauli gebruikt wordt.

En dat de UEFA zich dan ook nog iets aantrekt van zo'n marginaal amateurclubje.
 

erka

Well-known member
Mooie randzaak: de mars van de Schotten door Keulen. Klassieke Tartan Army mars. In München kon die niet maar in Keulen doen ze m wel.
 

Joost

Well-known member
Ik weet niet meer welk topic het was maar iemand vond het vreemd dat er bij Duitsland Schotland SCO stond in het balkje bij de NOS.

Vandaag is het SCH. 😃
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik word echt meer dan schijtziek van die fakking Oranjebewaarder.
Tiefteringstraal een eind op met dat kutnummer!
Plus 100 miljard, en die hele Jumbo reclame mag ook met een litertje of 200 kerosine overgoten worden. En dan keihard affikken.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK
Bovenaan