Algemeen topic over randzaken en meer van dat geouwehoer.

Pieros

Active member
Volgens Youri Mulder kun je met 2 punten en een goed doelsaldo alsnog door.

Ik ben wel benieuwd hoe je met 2 punten een goed doelsaldo kunt krijgen.
Ligt eraan wat hij bedoelt met ‘goed’. Een positief doelsaldo is onmogelijk, maar een 0-1 of 1-2 ziet Youri misschien als goed.
 

Mario

Well-known member
Tot op heden valt het redelijk mee met de Engelse hooligans.

Ik vraag mij trouwens af hoe dat werkt met kaarten. Ik denk niet dat veel Oranje supporters rekening hebben gehouden met Engeland of België als tegenstander.
 

Maasveld

Well-known member
Tot op heden valt het redelijk mee met de Engelse hooligans.

Ik vraag mij trouwens af hoe dat werkt met kaarten. Ik denk niet dat veel Oranje supporters rekening hebben gehouden met Engeland of België als tegenstander.
Een aanzienlijk deel verloopt via de nationale bonden. Die krijgen dus alleen kaarten wanneer ze ook daadwerkelijk die wedstrijd spelen.
 

ALenstra

Well-known member
De nationale bonden hebben echt niet zo gek veel kaarten voor hun fans. Tweederde van de capaciteit gaat naar elders. Ik denk dat veel fans op onofficiele wijze hun kaarten kopen.
 

Joost

Well-known member
De nationale bonden hebben echt niet zo gek veel kaarten voor hun fans. Tweederde van de capaciteit gaat naar elders. Ik denk dat veel fans op onofficiele wijze hun kaarten kopen.
Bij dit toernooi hebben de bonden juist heel erg veel kaarten gekregen.
Ik ken echt veel mensen die via de supportersclub van Oranje tickets voor alle duels van Nederland hebben gekregen, en die hebben echt niet gek veel duels bezocht vooraf.
 

ALenstra

Well-known member
Okee, ik heb me eens laten vertellen dat de UEFA één derde van de kaarten zelf houdt voor sponsors en genodigden, één derde voor de openbare verkoop die ongeveer een jaar van te voren begint en één derde voor de beide spelende teams in elke wedstrijd. Wellicht dat de verdeling weer anders is.
 

Abubakari

Well-known member
Wanneer houdt Joep Schreuder er mee op? Kon me nog net inhouden om mijn glas niet door mijn tv te gooien.
Dat Sesamstraat toontje van die man he…
Aan Jeroen Stekelenburg ben ik inmiddels gewend, commentatoren stoor ik me ook niet zo aan, weinig bn’ers meer bij studio fussball, Sjoerd van Ramshorst is ook wel okay, maar Joep Schreuder… Vreselijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Batigoal

Well-known member
Sinds ik weet dat Helene Hendriks zich via Joep omhoog heeft gewipt, aldus Joep, kijk ik toch heel anders naar onze olijke Joep!
 

JMD

Well-known member

Mooi stuk over het huidige systeem en de nadelen ervan...

En bij het WK2026 is de tabel met hoe de paringen 1/16 finale gaat als welke derde doorgaat maar liefst 495 regels lang (nu 15)....
 
Bovenaan