Arjen
Member
Weer een dikke overwinning . Alcides wint bij nieuwkomer FC Assen met 5 - 0. Waar gaat dit eindigen ?
Nou, wat voorspel je?
Weer een dikke overwinning . Alcides wint bij nieuwkomer FC Assen met 5 - 0. Waar gaat dit eindigen ?
Na 26 wedstrijden.
Nou, wat voorspel je?
Frisia maakte niet echt indruk inderdaad. Het was vooral aan de slordigheid van Alcides te danken dat de uitslag niet hoger uitviel. 2-0 was eigenlijk te weinig. Het had ook zo maar 5 of 6 -1 kunnen worden.Frisia is er vorig seizoen met moeite in gebleven, dus ik denk dat ook dat nog niet een echte testcase voor Alcides gaat worden.
3-3 dus....! En hoe is volgens jou de test verlopen?Ondanks de overwinning tegen Frisia heeft Alcides ook een paar spelers verloren. Rellum , Takens en Boekholt geblesseerd.En toch staan er zondag wel elf fitte spelers op het veld. De eerste echte test in de noordelijke eerste klasse.
Ondanks drie invallers , Takens, Rellum en van Dijk( waren geblesseerd) heeft Alcides een goede wedstrijd gespeeld. Hieruit blijkt dat Alcides een brede selectie heeft. Na drie wedstrijden gespeeld te hebben durf ik nu wel te zeggen dat Alcides om de bovenste plaatsen gaat spelen. Helaas kon ik er wegens een slechte nacht niet bij zijn. Maar een mooi begin van de competitie.3-3 dus....! En hoe is volgens jou de test verlopen?