Abubakari
Well-known member
Helemaal blij met een speler van PEC Zwolle maar hier moet je om lachen?🤔Hahahaha.
Helemaal blij met een speler van PEC Zwolle maar hier moet je om lachen?🤔Hahahaha.
Belachelijk dat ie niet is geselecteerd door Koeman voor de Nations League Finals.Vorig jaar de beste middenvelder van de nummer zes van de KKD en dit jaar de beste van de nummer twee van de KKD. Dus ik neem aan dat die sneller bij het Nederlands elftal zit.
Geen idee, denk meer aan onze kassaWant Ajax heeft niet genoeg keepers.
Wat zit er in z'n nek?Jammer dat Knudsen het niet geworden is. Blijft een ultieme held!
Ik moet lachen omdat er hier al gespeculeerd werd dat de eerste aankoop na de aankondiging van Steijn een Spartaan zou zijn en prompt die interesse in Sambo bekend wordt gemaakt.Helemaal blij met een speler van PEC Zwolle maar hier moet je om lachen?🤔
Dan kunnen ze beter voor Kortsmit gaan.Geen idee, denk meer aan onze kassa
Die moeten nog steeds lachen omdat de eerste aankoop na de aankondiging van Steijn een Spartaan zou zijn.Ongelofelijk dat De Wolf en De Wolf 2.0 dit hebben gemist.
Ik neem aan dat Alenstra hier dinsdag mee komt.
Sinds kort international.Maar goed, ken 'm verder niet dus ik ben benieuwd.
Die moeten nog steeds lachen omdat de eerste aankoop na de aankondiging van Steijn een Spartaan zou zijn.
De categorie Alexander BĂĽttner bij Manchester United?Hele slechte spelers speelden weleens voor hele grote clubs. Klamp ik me gewoon daar aan vast joh.