Eef de Kip
Well-known member
Is toch een prima aankoop? Nederlands international en die prijs valt me erg mee, ik las al bedragen van in de 20 miljoen. Verder is het natuurlijk een gegeven dat je er per definitie op achteruit gaat.
Schijnbaar moet er per s? een Nederlander komen.
Ik ben nog nooit onder de indruk geweest van Promes, maar goed. Schijnbaar moet er per s? een Nederlander komen.
De prijs valt inderdaad mee.
Promes is binnen!
![]()
Dat is een behoorlijk bedrag voor een 35-jarige transfervrije geblesseerde speler!Het is afgerond Promes voor 15,7 miljoen naar Ajax, want kan oplopen tot 17,2 miljoen.
Overmars heeft aangegeven graag een elftal te houden waar supporters zich mee kunnen identificeren en in kunnen herkennen. Dat we niet straks met 11 buitenlanders in het veld staan. Vandaar dat ie zich nu richt op een Bergwijn, Promes en Propper. Nederlandse spelers die ook internationaal bekend zijn.
Betere categorie dan dit ga je als Ajax normaal gesproken niet krijgen.
Gaat nu het gerucht dat Juve Kean in de transfer met De Ligt wil betrekken.
Wie ik trouwens altijd een heel goede spits heb gevonden, is Salomon Rondon. Dat kan in Nederland een sensatie worden, mocht je Tadic nog gaan verpatsen.
Vanheusden is een interessante speler voor Ajax inderdaad.
Verder loopt er misschien in de Africa Cup nog iets rond.
Wie ik trouwens altijd een heel goede spits heb gevonden, is Salomon Rondon. Dat kan in Nederland een sensatie worden, mocht je Tadic nog gaan verpatsen.