Batigoal
Well-known member
Jazeker, maar je weet het nooit.Maar toen raakte hij geblesseerd, anders was ie toen toch gekomen?
Deze keer is het helemaal rond. Moro komt voor max 11 miljoen. Dat lijkt me wel een hele mooie aanwinst!
Jazeker, maar je weet het nooit.Maar toen raakte hij geblesseerd, anders was ie toen toch gekomen?
Oud nieuws. Gaat niet door, Ajax wil 35 miljoen en dat wil Porto niet betalen. Had Farioli naar de Premier League moeten gaan, daar betalen ze nog zonder met de ogen te knipperen 35 miljoen voor een middenvelder van Almere City.Farioli zou Taylor naar Porto willen halen.
6 miljoen en 1 miljoen bonus dus, je mag blij zijn er nog iets voor krijgt.En Forbs gaat voor zo'n 9 miljoen naar Club Brugge. Dat is een mooie meevaller.
Nee, 8,5 volgens Fabrizio. Daarmee hebben we het grootste gedeelte van Moro alweer eruit.6 miljoen en 1 miljoen bonus dus, je mag blij zijn er nog iets voor krijgt.
Was het maar zo'n feest haha, voorlopig schrijf je op Forbs 12 miljoen af in 2 jaar.Nee, 8,5 volgens Fabrizio. Daarmee hebben we het grootste gedeelte van Moro alweer eruit.
En van die 8,5 miljoen gaan er ook nog bedragen naar "derden ".Was het maar zo'n feest haha, voorlopig schrijf je op Forbs 12 miljoen af in 2 jaar.
Hij kostte 12 miljoen gaat voor 8,5.Was het maar zo'n feest haha, voorlopig schrijf je op Forbs 12 miljoen af in 2 jaar.
Ajax betaalt een transfersom van € 14 miljoen aan Manchester City, dit bedrag kan middels variabelen oplopen tot maximaal € 19 miljoen.Hij kostte 12 miljoen gaat voor 8,5.
Nu ben ik meer van de bal en niet van de financiële kant want dat interesseert me nooit een reet (al was het maar omdat een bijna failliet Ajax vijf jaar later 2 cl finales, een UEFA Cup, een Europese supercup en een wereldbeker rijker was), maar 12 miljoen afschrijven als je er 3.5 miljoen op verliest lijkt mij veel.