Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Als je het volledige verhaal wilt vertellen moet je de huursom van Wolves van 2,5 miljoen ook meetellen.

Maar zonder gekheid, Forbs is echt een enorme overbetaalde miskoop geweest. Uitblinker in de Engelse beloftecompetitie, maar dan weten we ook gelijk weer hoe we dat kunnen inschatten. Heel veel snelheid, maar 0 overzicht en beperkte techniek. Maar goed, er zijn wel meer aankopen van de afgelopen seizoenen pijnlijk geweest. Hopelijk vanaf nu weer alleen versterkingen halen i.p.v. opvulling.

Eef de Kip

Well-known member
of er achter.

Maar zonder dollen, hij hoeft niet weg, salarishuis is denk ik redelijk op orde want ik denk dat er nog wel 2 weg zullen gaan.
Daarnaast begreep ik dat er toch ook wel wat interesse in Hato is maar als die slim is blijft hij nog een jaartje.
Komt er een bod vanaf 25-30M voor Taylor dan zullen ze wel gaan praten maar ik kan me niet voorstellen dat die Portugezen dat neer gaan leggen.

Abubakari

Well-known member
Ajax wil minimaal 35 miljoen voor Taylor. En ik denk dat Taylor liever naar een club gaat die CL speelt of in een echt grote competitie speelt.

Abubakari

Well-known member
dit bedrag kan middels variabelen oplopen tot maximaal € 19 miljoen.
Hadden ze kampioen moeten worden etcetera. Anyway, Forbs is ook weer weg, het 40 meter hoge standbeeld van Mislintat naastvdecstadions van Feyenoord en PSV zal er onderhand wel staan, on with the show maar weer.

Bovenaan