Ik kan niet ontdekken wat zijn bedoeling is met Ajax, alleen dat het allemaal matig is. Zijn presentatie is g?nant.
Het is zeker een drama, vind het een zeer irritante kerel die er geen zak van kan. Echter, hij doet zijn best en kan er ook niks aan doen dat ie voor deze baan gevraagd is. Het probleem zit hoger, nadat Bergkamp zn eigen vriendje (Keizer) installeerde wilde Overmars laten zien dat hij toch echt het Alpha-mannetje is door Dennis zijn protege te verwijderen en er zijn eigen kennis neer te zetten.
Ongelofelijk treurig dat dit soort praktijken plaatsvinden en niemand er iets aan doet.
Dat zal zo'n vaart niet lopen. AZ loopt weer helemaal leeg net als iedere zomer na een goed seizoen en geen van de top 3-ploegen weet de afgelopen jaren echt afstand te nemen van de rest. Wat vanuit Ajax' oogpunt vrij g?nant is gezien onze financi?le voorsprong.
Zo'n beetje de hele kern van het huidige team wil weg of geniet serieuze interesse, de jeugd (of althans, Jong Ajax) is niks bijzonders en qua aankopen is er ook het e.e.a. bekend, jongens die eigenlijk alleen maar kritiek krijgen bij hun huidige clubs.
Overmars is een gemakzuchtige man die geen zin heeft in dat stressvolle gedoe tijdens de zomer. Daarom heeft ie Bande en Schuurs al zo snel vastgelegd, dit denkt nu dat ie zn huiswerk goed gedaan heeft en dat ie alleen nog maar een beetje bij moet sturen (lees: Labyad halen en een poging doen voor Klaassen) en verder vertrouwen op de al gedane aankopen en op het doorstromen van jeugdspelers zoals Johnsen, Sierhuis, de Wit etc.
Globaal zal het ongeveer zo gaan denk ik, plusminus een leuke exotische verrassing of dat er toch meer spelers blijven dan ik nu denk, maar ik zie nu al aankomen dat het volgend jaar helemaal niks is, nog slechter zelfs dan nu.