JMD
Well-known member
Dank.
Hij praat geen onzin. Die is idd echt op weg naar de uitgang.
Categorie Neres/Sanchez/Tagliafico.
Daarnaast speelt Ajax net als PSV (voorronde) CL.
Maar dat is wel precies het verhaal. De eerste twee zijn prima talenten en met name Sanchez was gelijk al top in de eredivisie. Maar met alleen jeugd ga je het ook niet redden. Dan is de categorie Tagliafico interessanter. Maar neemt niet weg dat het voor Ajax best lastig is om al die miljoenen goed te besteden, lijkt mij.
Ja, ervaring is om te lachen.
Jensen is een 10 en heeft jongens als Eriksen en Krohn-Deli voor zich. Niet te vergelijken met Fischer en Boilesen op andere posities.
Als je Krohn-Dehli er niet uit kan spelen, zegt dat denk ik genoeg.
Als je Krohn-Dehli er niet uit kan spelen, zegt dat denk ik genoeg.
Ja, het is compleet onlogisch om iemand er uit te halen met ontzettend veel ervaring voor iemand die net komt kijken...
Als je op 22-jarige leeftijd nog niet je debuut hebt kunnen maken in de nationale ploeg van Denemarken omdat je niet voorbij Krohn-Dehli (bijna 35) en Lasse Schone komt, ben je natuurlijk geen versterking voor Ajax.
Zo'n Frenkie de Jong is ook 3 keer niks omdat hij Wijnaldum of Strootman (die alleen kunnen fungeren op clubniveau) er nog niet heeft uitgespeeld inderdaad...
Feit is wel dat diezelfde Frenkie de Jong als middenvelder er ook nog niet in geslaagd is om dezelfde Schone uit de basis te spelen op clubniveau.Op domme argumenten reageert de ElSimao niet (meer).
Zo'n Frenkie de Jong is ook 3 keer niks omdat hij Wijnaldum of Strootman (die alleen kunnen fungeren op clubniveau) er nog niet heeft uitgespeeld inderdaad...
Als we dat bij jou zouden doen, zou jij hier alleen dingen plaatsen, gok ik.
Donny vd Beek idem. De Mathias Jensen van Nederland, ook zo'n prutser.
Zou wel het niveau van het topic verhogen.