Ajax Transfertopic

gevegt

Well-known member
Volgens de advocaat van Napoli heeft Youness 31 contracten getekend maar het schijnt dat hij toch naar BMG gaat.
Dit lijkt op een Rijkaardje.
 

Batigoal

Well-known member
Ik zou hem als Napoli zijnde niet eens meer willen nadat hij onder zijn 31 contracten probeert uit te komen.
 

Fregge

Well-known member
Heeft volgens mij gewoon een rechtsgeldig contract met Napoli.

Ligt er dus aan. Heeft hij een contract wat inging in de winterstop, of een contract wat ingaat in de zomer? Kan goed zijn dat Younes het eerste zegt, en Napoli het tweede.
 

ElSimao

Active member
Ligt er dus aan. Heeft hij een contract wat inging in de winterstop, of een contract wat ingaat in de zomer? Kan goed zijn dat Younes het eerste zegt, en Napoli het tweede.

Lijkt me dat dat in het contract zelf vermeld staat. Ik denk toch echt dat het Younes is die hier onder een getekend contract uit probeert te komen. Als hij niet getekend zou hebben, waarom zou Napoli dan energie in deze zaak steken?
 

ElSimao

Active member
Het zal, hij is toch einde contract. Het blijft wel een merkwaardig verhaal.

Ik denk dat hij getekend heeft en daarna een aanbieding kreeg die hem beter beviel, van BMG bijvoorbeeld.

Of dat hij zich in heeft gelezen in Napels en niet meer durfde. Insigne is daar laatst nog bruut beroofd las ik.
 
Bovenaan