Fregge
Well-known member
Ben je een kloon account van Eresdge ?
Nee joh. Wij 2 waren het eens. Kan nooit.
Ben je een kloon account van Eresdge ?
Hopelijk kijkt Ajax naar type middenvelders, en haalt mijn een creatieve middenvelder deze zomer. Ziyech zal zeker vertrekken. Volgens mij had de leiding gedacht om Siem de Jong Nouri te laten vervangen. Dan ben je al sowieso niet goed bij je paasei.
Labyad zal vast wel aangetrokken worden.
Labyad zal vast wel aangetrokken worden.
Dit zal wel racistisch gevonden worden, maar naar mijn mening moeten we een maximum instellen voor het aantal Marokkanen in de selectie. Ze zorgen overal voor problemen en ze slagen alleen bij kleinere clubs als ze dusdanig goed zijn dat hun gedrag maar getolereerd wordt.
Daarom is Ziyech de beste bij Ajax.
Daarom is Ziyech de beste bij Ajax.
Kom op, een b??tje zaakwaarnemer heeft de DVD met hoogte- en pluspunten al klaar liggen. Tuurlijk gun ik Ziyech een stoeltje op de tribune in Qatar op 26 jarige leeftijd, maar jij, Elsje, bent wel heel negatief.
31x balverlies per duel is vrij onmogelijk trouwens, dan moet je constant de bal hebben.
Op wat voor kaliber club mag Hakim hopen volgens jou?
Jouw rijtje is wel een mooie opsomming. Memphis II
Memphis ging dus wel naar Manchester United..
Ja, dat was een succes daar. Er is waarschijnlijk wel een 'grote' club die Ziyech na het WK zal halen, maar hij zal het er niet redden nee, zeker niet met die grote bek en ego van 'm. Zie je dat voor je bij Arsenal oid?
Gewoon lekker een Wolfsburg of Frankfurt. Is ook groot zat voor hem. Kan hij daarna altijd nog proberen hoger te komen.