Ajax Transfertopic

JMD

Well-known member
Uiteraard wel, dat is het beleid van Napoli.

Dus even in het algemeen: je gaat als speler naar een club waar je miljoenen gaat verdienen (want dat betalen ze daar), en dan doe je moeilijk over je portretrechten gedurende die periode???
 

Batigoal

Well-known member
Waarom gaat hij dan komende zomer wel gewoon naar Napoli?

Ten eerste is dat niet zeker en ten tweede gaf ik alleen respons aan ElSimao wat het alternatief voor 'trieste priv? omstandigheden' zou kunnen zijn. Geen idee wat hier allemaal voor duister complot achter zit.
 

Batigoal

Well-known member
Dus even in het algemeen: je gaat als speler naar een club waar je miljoenen gaat verdienen (want dat betalen ze daar), en dan doe je moeilijk over je portretrechten gedurende die periode???

Voor Klaassen was dat blijkbaar wel dusdanig zwaarwegend om een transfer af te zeggen.
 

ElSimao

Active member
Ten eerste is dat niet zeker en ten tweede gaf ik alleen respons aan ElSimao wat het alternatief voor 'trieste priv? omstandigheden' zou kunnen zijn. Geen idee wat hier allemaal voor duister complot achter zit.

Als het gewoon zo is dat wat Napoli aanbiedt niet interessant genoeg is, waarom zou Younes er dan "trieste prive omstandigheden" bij halen?
 

Maasveld

Well-known member
Ten eerste is dat niet zeker en ten tweede gaf ik alleen respons aan ElSimao wat het alternatief voor 'trieste priv? omstandigheden' zou kunnen zijn. Geen idee wat hier allemaal voor duister complot achter zit.
Ze laten toch wel allebei doorschemeren dat ie er van de zomer wel heengaat.
 

Batigoal

Well-known member
Er wordt onderhandeld over een transfer van Justin Kluivert naar Manchester United. Hopelijk wel met een terugleenoptie, want het is nog veel te vroeg voor Kluivert om naar het buitenland te gaan.
 

JMD

Well-known member
Er wordt onderhandeld over een transfer van Justin Kluivert naar Manchester United. Hopelijk wel met een terugleenoptie, want het is nog veel te vroeg voor Kluivert om naar het buitenland te gaan.
Pfff.... Dat zou zo zonde zijn voor (het talent van) Kluivert (en Ajax). Want zoals je terecht aangeeft is dit veel te vroeg.
 

Batigoal

Well-known member
Het blijft een raar verhaal; de voorzitter van Napoli heeft laten doorschemeren dat Juventus een rol heeft gespeeld in het afketsen van de transfer van Younes. Waarschijnlijk om te voorkomen dat een directe concurrent zich zou versterken. Op de details wilde hij dan weer niet ingaan.

Younes zelf houdt trouwens alle opties open; zelfs het tekenen van een nieuw contract bij Ajax.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het blijft een raar verhaal; de voorzitter van Napoli heeft laten doorschemeren dat Juventus een rol heeft gespeeld in het afketsen van de transfer van Younes. Waarschijnlijk om te voorkomen dat een directe concurrent zich zou versterken.

Huh? Ik weet niet wie die DVD's in elkaar zet, maar diegene is een tovenaar
 

ElSimao

Active member
Hoe kijkt men hier aan tegen het eventueel terugkopen van Davy Klaassen? Hij speelt geen minuut meer bij Everton, haalt zelfs niet eens de bank meer. Heeft in Januari een overgang naar Napoli afgeketst zien worden.

Zolang we vd Beek hebben, lijkt hij mij overbodig. Ben sowieso niet zo'n fan van zijn spel op de halfpositie. Zou hij op 6 willen spelen en we een hoop spelers kwijtraken (de Jong, Ziyech en evt Schone) dan zou het evt kunnen, maar liever niet eigenlijk.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe kijkt men hier aan tegen het eventueel terugkopen van Davy Klaassen? Hij speelt geen minuut meer bij Everton, haalt zelfs niet eens de bank meer. Heeft in Januari een overgang naar Napoli afgeketst zien worden.

Zolang we vd Beek hebben, lijkt hij mij overbodig. Ben sowieso niet zo'n fan van zijn spel op de halfpositie. Zou hij op 6 willen spelen en we een hoop spelers kwijtraken (de Jong, Ziyech en evt Schone) dan zou het evt kunnen, maar liever niet eigenlijk.
Op dit moment hebben we hem niet nodig en hij zal niet goedkoop zijn dat je hem als buitenkansje neemt. Kan mij van zowel Ajax als Klaassen niet voorstellen dat dit idee ook maar speelt.
 
Bovenaan