zwammy
Well-known member
Haha, en dan over het trollen van een ander beginnen. Anders laat je ES gewoon ff lekker gaan joh.
Gaf abu gelijk Kip over de bovenste quote dat Ajax groter is dan Napoli. Even lezen jongen :duim:
Haha, en dan over het trollen van een ander beginnen. Anders laat je ES gewoon ff lekker gaan joh.
Gaf abu gelijk Kip over de bovenste quote dat Ajax groter is dan Napoli. Even lezen jongen :duim:
Verder heb je in deze wel gelijk. Napoli is natuurlijk maar een subtopper die 2 jaar leuk voetbalt. Een beetje een Fiorentina.
Seizoenkaarten bij Ajax zijn natuurlijk een schijntje vergeleken met de seizoenkaarten in Italie. Verder is de koopkracht hier vele malen groter als in Italie maar dat weet jij natuurlijk ook.
Shit, zit ik er weer in. Even het trucje wat op mijn niveau 1 ook altijd werkt.
Simao, ik heb je gehoord, wij gaan het hier niet over eens worden dus ik ga het gesprek voor nu stoppen.
Ik heb je gehoord, je feiten van teletekst zijn geen feiten waar ik van onder de indruk ben. Probeer het maar niet opnieuw :duim:
Plaatjes, daar gaat het om! Fuck de feiten!
Ga je ontkennen dat het opkomstpercentage belachelijk laag is?
Niet relevant.
Vanzelf, het past niet in je straatje.
:duim:Vanzelf, het past niet in je plaatje
Als ik Ten Hag mag geloven zijn de priv? problemen van Younes met Napoli.
Daar schrok ik toch wel even van.
Het zou dezelfde reden kunnen zijn als waarom ex-Ajacied Davy Klaassen een transfer naar Napoli afwees. Die was niet blij hij zijn portretrechten moest afstaan aan de club.
En als hij komende zomer gaat hoeft hij ze niet af te staan?Het zou dezelfde reden kunnen zijn als waarom ex-Ajacied Davy Klaassen een transfer naar Napoli afwees. Die was niet blij hij zijn portretrechten moest afstaan aan de club.
En als hij komende zomer gaat hoeft hij ze niet af te staan?
Waarom gaat hij dan komende zomer wel gewoon naar Napoli?Uiteraard wel, dat is het beleid van Napoli.