Ajax Transfertopic

vakx2.0

Banned
Leuk dat je zo betrokken bent vakx!

Thanks! Natuurlijk ben ik betrokken. Keep your friends close, but your enemies closer ... is een bekend gezegde. ;-) Ik huichel in elk geval niet heel stoer dat de concurrentie me geen hol interesseert. Heb daarom zeker wel interesse in de winterversterkingen van Ajax. Want het gaat een spannende tweede seizoenshelft worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Thanks! Natuurlijk ben ik betrokken. Keep your friends close, but your enemies closer ... is een bekend gezegde. ;-) Ik huichel in elk geval niet heel stoer dat de concurrentie me geen hol interesseert. Heb daarom zeker wel interesse in de winterversterkingen van Ajax. Want het gaat een spannende tweede seizoenshelft worden.

Aangezien jij al spreekt over het kampioensjaar van PSV in een ander topic, wordt het helemaal niet spannend volgens jou. Dus dan kan ik die interesse in de concurrentie niet plaatsen.
 

vakx2.0

Banned
Aangezien jij al spreekt over het kampioensjaar van PSV in een ander topic, wordt het helemaal niet spannend volgens jou. Dus dan kan ik die interesse in de concurrentie niet plaatsen.

Wat is dat nou weer voor 'n kul. De laatste jaren is elke kampioensrace close geweest. Ja, ik geloof in een kampioenschap voor PSV... maar daarmee is toch niet gezegd dat het een walkover wordt.

Wat ben jij toch 'n ongelooflijk twistziek figuur.
 

Unregistere

Well-known member
En ook met Hoffenheim zou een akkoord zijn bereikt, zodat Alfred Schreuder als assistent van Ten Hag kan gaan fungeren.
 

Batigoal

Well-known member
aanwinst-tagliafico-tekent-contract-zomer-van-2022-bij-ajax.jpg


Hup Nicol?s! :duim:
 

Batigoal

Well-known member
Ajax had Hassane Band? graag al deze winterstop naar Amsterdam gehaald, maar dat ziet KV Mechelen niet zitten. Cerny is de rest van het seizoen geblesseerd en Younes vertrekt mogelijk, dus Ajax kijkt om zich heen.
 

ElSimao

Active member
Ajax had Hassane Band? graag al deze winterstop naar Amsterdam gehaald, maar dat ziet KV Mechelen niet zitten. Cerny is de rest van het seizoen geblesseerd en Younes vertrekt mogelijk, dus Ajax kijkt om zich heen.

Wellicht wat extra bieden dan, want het is wel het beste scenario. Younes weg en Bande erbij zodat ie nu een half jaar kan wennen en de ploeg aan hem. Dan heb je met Neres, Kluivert en Bande 3 goede opties voor de vleugels wat voor de resterende 16 wedstrijden genoeg moet zijn. Johnsen heb je dan ook nog maar die zou ik een half jaar verhuren om ervaring op te doen.
 
Bovenaan