Ajax Transfertopic

ElSimao

Active member
Volgens mij gaat hij nergens naartoe.

Het is duidelijk dat Overmars het liefst Bande nu al haalt. Mocht dat alsnog lukken met Mechelen, denk ik niet dat hij nog moeilijk zal doen om Younes. Er is best interesse in hem, maar Overmars wil hem nog niet laten gaan omdat de spoeling dan wel erg dun wordt.
 

vakx2.0

Banned
Het is duidelijk dat Overmars het liefst Bande nu al haalt. Mocht dat alsnog lukken met Mechelen, denk ik niet dat hij nog moeilijk zal doen om Younes. Er is best interesse in hem, maar Overmars wil hem nog niet laten gaan omdat de spoeling dan wel erg dun wordt.

Ajax heeft prachtige spelers. Maar Younes is er daar geen van. Volgens mij wordt er helemaal niks 'tegengehouden' door Overmars, maar is er gewoon niet meer interesse geweest dan dat bod van 1 mio van Napoli.
 

ElSimao

Active member
Ajax heeft prachtige spelers. Maar Younes is er daar geen van. Volgens mij wordt er helemaal niks 'tegengehouden' door Overmars, maar is er gewoon niet meer interesse geweest dan dat bod van 1 mio van Napoli.

Die biedingen zijn zo laag vanwege zijn contractstatus, niet omdat ie er zo slecht op zou staan. De man is wel Duits international, heeft de Mannschaft op een groot toernooi vertegenwoordigd en gescoord. Daarbij was hij prima in de EL-campagne van vorig jaar.

Dat hij verder in de Eredivisie er vrij weinig van gebakken heeft klopt, maar compleet onverkoopbaar issie ook weer niet.
 

Batigoal

Well-known member
Napoli wist niet dat Ajax een eenzijdige optie heeft om het contract van Younes te verlengen. Dus in principe is het een speler met een doorlopend contract. Niet raar dat ze voor een op dat moment bankzitter met nog maar half jaar contract de onderhandelingen openen met 1 miljoen euro. Kom je normaal gesproken op iets van 3 miljoen aan en heeft Ajax een prima deal.
 

ElSimao

Active member
We zitten nog steeds achter Magallan aan, hij zou in de zomer moeten komen.

Slechte zaak. Matig cv en bovendien op een positie waarin we redelijk in de spelers zitten. Tagliafico is nog tot daar aan toe maar dit lijkt me simpelweg een verkeerde aankoop. Oud ook al.
 

Eef de Kip

Well-known member
mwah, daar word ik nou niet bepaald warm van. Temeer daar die natuurlijk - terecht - de hoofdprijs gaat kosten.
 

Pascallovic

Well-known member
Zoals al eerder voorspelt gaat Ajax proberen Labyad binnen te halen. Ik zou niet weten voor welke positie.
Voor de tribune of jong Ajax. Op dit moment is er echt geen plek voor hem in het elftal. Zelfs op de bank zou ik eerder voor Siem de Jong gaan.
 
Bovenaan