Ajax Transfertopic

Pascallovic

Well-known member
Ajax contracteert de 18 jarige Nicolas K?hn van RB Leipzig. Wordt wel erg druk voorin met talenten zonder uitzicht op een basisplaats.
 

JMD

Well-known member
Rond de eeuwwisseling had Ajax iets van 60 contractspelers. Jullie gaan weer die kant op zo te lezen... :p Het kan niet op.
 

ElSimao

Active member
Rond de eeuwwisseling had Ajax iets van 60 contractspelers. Jullie gaan weer die kant op zo te lezen... :p Het kan niet op.

We hebben anders een behoorlijk smalle selectie.

Ken die Kuhn niet, maar dat is op het eerste gezicht een aankoop uit het boekje. Van Labyad word ik een stuk minder vrolijk, volgens mij een mindere versie van Ziyech. Lijkt me niet dat we daar veel aan hebben. Plus dat ie wat ouder is en vrijwel overal mislukt
 

Pascallovic

Well-known member
Er is gewoon geen enkele reden om Labyad te halen. Voetballend geloof ik het allemaal wel, maar puur qua selectiesamenstelling en daarbij kijkend naar toekomstige transfers zoals Bande zie ik niet waar en wanneer hij moet spelen. Het middenveld is vol en om dat op te lossen is Frenkie de Jong centraal achterin gezet omdat daar ook blessures waren. Nu men achterin weer versterkt is en veel spelers fit zijn, ga je Frenkie daar niet meer neerzetten. Wie van Ziyech, Schone en van de Beek ga je dan opofferen om Frenkie de Jong en Labyad te laten spelen?
 

Maasveld

Well-known member
Labyad vind ik een ander type dan Ziyech en op de positie van Schone hoort ie al helemaal niet. Mocht het nodig zijn, kun je hem ook in de zomer halen.

Waarom stel je deze vraag dan?

Wie van Ziyech, Schone en van de Beek ga je dan opofferen om Frenkie de Jong en Labyad te laten spelen?

Daarnaast is er een nieuwe trainer die wellicht anders wil gaan spelen. Of in ieder geval andere accenten wil leggen.
 

JMD

Well-known member
Nicolas K?hn (aanvaller) komt over van RB Leipzig. Hij heeft als bijnaam 'millennium kid' omdat hij geboren is op 1 januari 2000.
 

Unregistere

Well-known member
Kan die dappere strijder, fier en K?hn er eigenlijk wat van of is dit weer zo'n kansloze aankoop als al die andere nieuwelingen? Zag dat die Argentijn al weer een pingel had veroorzaakt, dat viel te verwachten natuurlijk.
 

Abubakari

Well-known member
Kan die dappere strijder, fier en K?hn er eigenlijk wat van of is dit weer zo'n kansloze aankoop als al die andere nieuwelingen? Zag dat die Argentijn al weer een pingel had veroorzaakt, dat viel te verwachten natuurlijk.

Als het net zo'n kansloze aankoop is als S?nchez, Neres of Wober dan valt het nog best mee toch?

Dat was de scheidsrechter die een pingel veroorzaakte, die Argentijn deed niks verkeerd.

Met je Feyenoord handdoekie in de Arena.:devil:
 
Bovenaan