Nee.Krijgen wij er nog wat geld van?
Rond de eeuwwisseling had Ajax iets van 60 contractspelers. Jullie gaan weer die kant op zo te lezen... Het kan niet op.
Labyad vind ik een ander type dan Ziyech en op de positie van Schone hoort ie al helemaal niet. Mocht het nodig zijn, kun je hem ook in de zomer halen.Anticiperen op het aankomende vertrek van Ziyech en het aftakelen van Sch?ne.
Labyad vind ik een ander type dan Ziyech en op de positie van Schone hoort ie al helemaal niet. Mocht het nodig zijn, kun je hem ook in de zomer halen.
Wie van Ziyech, Schone en van de Beek ga je dan opofferen om Frenkie de Jong en Labyad te laten spelen?
Hij zal toch minimaal een halfjaar bij jong Ajax moeten wennen.Labyad vind ik een ander type dan Ziyech en op de positie van Schone hoort ie al helemaal niet. Mocht het nodig zijn, kun je hem ook in de zomer halen.
Duits is langzamerhand de voertaal bij Ajax.
Dat werd een keer tijd ook.
Kan die dappere strijder, fier en K?hn er eigenlijk wat van of is dit weer zo'n kansloze aankoop als al die andere nieuwelingen? Zag dat die Argentijn al weer een pingel had veroorzaakt, dat viel te verwachten natuurlijk.