Ajax Transfertopic

RickPSV

Active member
''Ajax kan binnenkort een telefoontje verwachten uit Duitsland. Hannover 96, de nummer elf van de Bundesliga, zoekt een rechtsback en heeft het oog laten vallen op Jo?l Veltman. Mogelijk is Ajax bereid om in januari zaken te doen met Hannover. (Duitse media)''
 

Batigoal

Well-known member
Even los van het niveau is Hannover 96 een verschrikkelijk saaie club. Daar wil je toch niet spelen.
 

zwammy

Well-known member
BL of eredivisie, Hannover zitten toch ook gewoon 40 duizend man op de tribune. Het is geen Ingolstadt oid
 

Abubakari

Well-known member
Iemand die d? speler van de eredivisie, de man die straks voor 50 miljoen verkocht zal worden, 90 minuten probleemloos in zijn achterzak had en hield, dat moet, vooral in jouw ogen, toch een geweldenaar zijn? Het schijnt dat Lozano nog regelmatig schreeuwend om zijn lieve moedertje wakker wordt als hij weer over Veltman gedroomd heeft.
 

ALenstra

Well-known member
Tja, de tijd dat spelers van Ajax met absolute europese topclubs in verband worden gebracht is echt voorbij. Aan de andere kant vraag ik me wel af of Veltman wel zelf er op vooruit gaat als hij naar Hannover gaat. Wat is de meerwaarde van Hannover voor Veltman vergeleken met Ajax?
 

vakx2.0

Banned
Iemand die d? speler van de eredivisie, de man die straks voor 50 miljoen verkocht zal worden, 90 minuten probleemloos in zijn achterzak had en hield, dat moet, vooral in jouw ogen, toch een geweldenaar zijn? Het schijnt dat Lozano nog regelmatig schreeuwend om zijn lieve moedertje wakker wordt als hij weer over Veltman gedroomd heeft.

Voorspelbare reactie, hahaha.

Houd je aan die 'one day bevlieging' maar even vast, Abu (ook Romario had wel eens een offday in z'n tijd... zodat zelfs Juul Ellerman op die dag een wereldspeler leek).

Beste wensen trouwens.
 

Abubakari

Well-known member
Voorspelbare reactie, hahaha.

Houd je aan die 'one day bevlieging' maar even vast, Abu (ook Romario had wel eens een offday in z'n tijd... zodat zelfs Juul Ellerman op die dag een wereldspeler leek).

Beste wensen trouwens.

Ik vond jouw reactie ook wel een tikkeltje voorspelbaar, dus nu ik je toch de hand schudt wat dat betreft, ook jij de beste wensen.
Overigens zie ik Veltman wel vaker goede wedstrijden spelen. Niet alleen tegen Lozano die die dag net zo pover was als de rest van zijn team, in die zin was dat achteraf niet eens echt een test voor Veltman.
 

vakx2.0

Banned
Serieus... hij verbetert inderdaad. Maar wat heeft hij vaak 'niet voetballende oplossingen' nodig om te verdedigen. In Nederland komt hij daar mee weg. In het buitenland (en in Oranje) gaat dat mis. Vergelijkbaar met Brenet... die heeft daar ook 'een handje' van. Letterlijk.
 

Maasveld

Well-known member
Serieus... hij verbetert inderdaad. Maar wat heeft hij vaak 'niet voetballende oplossingen' nodig om te verdedigen. In Nederland komt hij daar mee weg. In het buitenland (en in Oranje) gaat dat mis. Vergelijkbaar met Brenet... die heeft daar ook 'een handje' van. Letterlijk.
Kijk je wel eens buitenlands voetbal?
 

Pascallovic

Well-known member
Serieus... hij verbetert inderdaad. Maar wat heeft hij vaak 'niet voetballende oplossingen' nodig om te verdedigen. In Nederland komt hij daar mee weg. In het buitenland (en in Oranje) gaat dat mis. Vergelijkbaar met Brenet... die heeft daar ook 'een handje' van. Letterlijk.
Ongeveer 95% van de verdedigers heeft vaak een niet voetballende oplossing nodig om te verdedigen. Praktisch alleen in Nederland beoordelen wij verdedigers op hun voetballend vermogen. Pepe en Ramos hebben jarenlang bij Real voor de niet voetballende oplossingen gekozen.
 
Bovenaan