Ajax Transfertopic

gevegt

Well-known member
Vooral bijzonder dat er voor het eerst sinds tijden weer is een topspeler uit de Nederlandse competitie direct aanhaakt in een buitenlandse topcompetitie. Voor m'n gevoel was Strootman de laatste.
Hopelijk krijgt hij niet de problemen die Strootman heeft gehad.
 

vakx2.0

Banned
Ook Ajax heeft z'n Argentijn. En ook Ajax moet straks een doorverkooppercentage afstaan. That's how business is done these days.
 

Batigoal

Well-known member
Als ik de berichten van mijn mede-Ajacieden moet geloven mogen we blij zijn als we hem ?berhaupt nog verkopen. Hebben wij weer.
 

Batigoal

Well-known member
Het wordt helaas lastiger om Tagliafico te halen. Dortmund en Freiburg hebben zich gemeld bij Independiente en Real Betis heeft zelfs een bod uitgebracht om de linksback te halen. Dat belooft dus een transfersoap te worden die nog wel even duurt en waarbij Tagliafico naar de hoogste bieder gaat.
 

Ska P 187

Well-known member
Op de 1 of andere manier weet PSV gevoelsmatig vaak dan toch nog een goed reslultaat te halen. Of misschien beter gezegd dat ze m in ieder geval halen. Als je 40% mag aftikken van het gehele komende transferbedrag (over de omzet, niet de winst naar wat ik hier op het forum gelezen heb) Dan wordt je er financieel niet of weinig wijzer van, wanneer je de kosten van het salaris ook nog meerekent.
Maar ze worden wel weer kampioen.
 

vakx2.0

Banned
Volgens Ajaxfans op Twitter en volgens Spaanse bericht heeft Ajax nu officieel Betis afgetroefd.
en legt de linksback voor 4,5 jaar vast. Independiente krijgt 6.5 miljoen dollar, plus 15% doorverkooppercentage.
 
Bovenaan