Ajax Transfertopic

Pascallovic

Well-known member
Ze gaan in overleg kijken naar een geschikt moment voor een afscheid van het publiek. Vast ergens als Schreuder ontslagen is of met een schaal in zijn handen staat. Voor die tijd zal dit vertrek door een flink aantal fans Schreuder aangerekend worden, waardoor dat afscheid niet helemaal zoals gewenst zou verlopen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die supporters weten ook niet wat ze willen. Speelt Blind linksback is het ook niet goed. 5-3-2 gaan spelen is ook not done. Eigenlijk is er dan geen manier om Blind wel op te stellen.
 

Pascallovic

Well-known member
Hij is op een gegeven moment naar mijn mening terecht gepasseerd. Dan is het zaak jezelf terug te knokken. Iets wat een Lasse Schone vaak ook gedaan heeft. De kwaliteiten om zijn plek terug te verdienen heeft Blind wat mij betreft. Had gehoopt dat ie het wat langer de tijd zou geven.
 

Maasveld

Well-known member
Wel zonde dat ie linksbenig is, anders zou het een uitstekende optie voor Feyenoord zijn om Trauner voorlopig te vervangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Pascallovic

Well-known member
Ajax zou rond zijn met Villarreal en speler voor een overgang van Rulli naar Amsterdam. Zou met een transfersom van 10 miljoen+ de duurste keeper ooit in de Eredivisie worden. Ben benieuwd of ie bij Ajax past. Spelers afkomstig uit LaLiga hebben het doorgaans lastig in Amsterdam.
 

Batigoal

Well-known member
Dat is wel een coole transfer van Rulli! Had van tevoren niet verwacht dat wij in staat zouden zijn om de eerste doelman van Villarreal te halen.
Daley Blind naar Bayern Munchen!
Hele mooie transfer voor hem. Hopelijk heeft hij daar nog een paar goeie jaren.
 

JMD

Well-known member
Dat is wel een coole transfer van Rulli! Had van tevoren niet verwacht dat wij in staat zouden zijn om de eerste doelman van Villarreal te halen.
Want? De begroting van VIllarreal (138 miljoen) is minder dan die van Ajax, dus qua salaris zal hij er naw op vooruit gaan. Plus dat je bij Ajax om de titel kan spelen, en dat kan je bij Villarreal wel vergeten natuurlijk.

Hele mooie transfer voor hem. Hopelijk heeft hij daar nog een paar goeie jaren.
Zeker. Maar het contract schijnt maar tot einde seizoen te zijn met optie van nog een jaar... Dus denk niet dat hij daar heel lang gaat zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, Primera Division is natuurlijk wel een aansprekendere competitie en het klimaat is ook wat aantrekkelijker. Ajax is leuk als springplank, maar daarvoor is hij wat aan de oude kant.
 

JMD

Well-known member
Nou ja, Primera Division is natuurlijk wel een aansprekendere competitie en het klimaat is ook wat aantrekkelijker. Ajax is leuk als springplank, maar daarvoor is hij wat aan de oude kant.
Klimaat aantrekkelijker, inderdaad. Ajax leuk als springplank, ja voor jonge spelers, maar misschien wil Rulli wel jarenlang in Amsterdam blijven. Elk team heeft ervaren spelers nodig, zeker als je veel jonge spelers hebt. Dat kan hij toch mooi op zich nemen?
Of de Primera in het algemeen nou zoveel aantrekkelijker is weet ik echt niet. Ja, Barcelona en Real, 100%, maar daarbuiten? De derby Valencia - Villarreal ongetwijfeld, maar hij gaat hier de Klassieker spelen, dat is echt niet minder.
 

Pascallovic

Well-known member
Vraag mij wel af wat de logica is in deze. In de zomer lieten ze een qua niveau vergelijkbare keeper Vlachodimos die 2 jaar jonger is en ongeveer net zo veel moest kosten als Rulli lopen. Hoezo dan nu wel deze man halen en dat de RvC niet ingrijpt zoals ze bij die Griek wel deden?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vraag mij wel af wat de logica is in deze. In de zomer lieten ze een qua niveau vergelijkbare keeper Vlachodimos die 2 jaar jonger is en ongeveer net zo veel moest kosten als Rulli lopen. Hoezo dan nu wel deze man halen en dat de RvC niet ingrijpt zoals ze bij die Griek wel deden?

Wie weet gaat dat ook nog wel gebeuren. Maar dat lijkt mij een terechte vraag.
 

Batigoal

Well-known member
Klimaat aantrekkelijker, inderdaad. Ajax leuk als springplank, ja voor jonge spelers, maar misschien wil Rulli wel jarenlang in Amsterdam blijven. Elk team heeft ervaren spelers nodig, zeker als je veel jonge spelers hebt. Dat kan hij toch mooi op zich nemen?
Of de Primera in het algemeen nou zoveel aantrekkelijker is weet ik echt niet. Ja, Barcelona en Real, 100%, maar daarbuiten? De derby Valencia - Villarreal ongetwijfeld, maar hij gaat hier de Klassieker spelen, dat is echt niet minder.
Laten we niet naïef zijn. Werkelijk iedereen buiten Nederland vindt La liga interessanter dan de Eredivisie. En ik vind het wel opvallend dat we de eerste keeper van een Spaanse subtopper halen. Geen wereldtransfer, maar gewoon een leuke stunt.
 

Batigoal

Well-known member
Vraag mij wel af wat de logica is in deze. In de zomer lieten ze een qua niveau vergelijkbare keeper Vlachodimos die 2 jaar jonger is en ongeveer net zo veel moest kosten als Rulli lopen. Hoezo dan nu wel deze man halen en dat de RvC niet ingrijpt zoals ze bij die Griek wel deden?
Vlachodimos heeft alles gespeeld in dit tot nu toe geweldige seizoen voor Benfica. Kan me voorstellen dat ze hem nu niet meer kwijt willen of alleen voor belachelijke bedragen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vlachodimos heeft alles gespeeld in dit tot nu toe geweldige seizoen voor Benfica. Kan me voorstellen dat ze hem nu niet meer kwijt willen of alleen voor belachelijke bedragen.

Vorig seizoen ook al. Gaat meer om waarom de RvC hier van de zomer voor ging liggen en men Rulli waarschijnlijk wel gaat goedkeuren.
 
Bovenaan