Ajax Transfertopic

Eresd?g?

Banned
Willen die wel naar Ajax?
Op zich heeft Ajax nu wel weer beetje naam gekregen na die mooie prestatie in Europa vorig jaar. Alleen de eredivisie is niet meer zo'n aansprekende competitie. Hoop alleen wel echt dat Ajax die duels met Rosenborg overleeft. Je kan de prestaties van vorig jaar nu in twee duels teniet doen.... Dat zou eeuwig zonde zijn. Ik hoop dat de spelers zich dat realiseren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Afkoopsom van 50 miljoen in zijn contract. Ajax kan dus het PSG trucje toepassen en Barcelona kan ook deze ster niet behouden.
 

mainsupreme

New member
Ajax kan volgens Overmars nog meer spelers kwijtraken, zouden kapers op de kust zijn voor nog 4 spelers. Ik gok Dolberg, Onana, Ziyech en Younes.
 

Hankie

Well-known member
Er is concrete interesse voor nog meer spelers zegt Overmars. Dus als ze zich niet plaatsen zullen er nog wel meer vertrekken.
 

Abubakari

Well-known member
Zoals ze vanavond speelden is er ook niks aan de hand als ze vertrekken. Zo'n Ziyech, dat teert op 1 of 2 goeie ballen per wedstrijd, schiet elke vrije trap standaard de tribune in, leidt doorlopend balverlies, oogt altijd enorm laks. Ik vind dat hij het bij Ajax nog niet heeft laten zien, valt mij zwaar tegen tot nu toe. Ik vraag me af wie daar nou zo ge?nteresseerd in is. Ik gok op Liverpool. Onana of van Leer maakt niet zoveel uit denk ik. Dolberg zou wel klote zijn, al is die ook al tijden uit zijn doen, lijkt me niet slim om nu al weg te gaan, maar goed, slimme voetballers... Younes was vanavond de enige die iets gevaar stichtte, maar ik blijf zijn rendement laag vinden. Nou ja, gauw +100 miljoen cashen, voordat men in de gaten krijgt dat ze eigenlijk helemaal niet zo goed zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
45 miljoen in twee termijnen dus voor Sanchez. 35 direct en later nog 10 miljoen. Een speler na een jaar met 40 miljoen winst verkopen. Dat doet Ajax niet slecht natuurlijk. In 14 maanden voor 170 miljoen aan spelers verkocht, maar ondertussen is wel je selectie uit evenwicht.
 
Bovenaan