Ajax Transfertopic

Eresd?g?

Banned
Spanjaarden bij Ajax is niet bepaald succes. Haal dan Ayoub van Utrecht. Wat heb ik van hem genoten gisteren. Zou echt niet misstaan bij de top 3.
 

Eresd?g?

Banned
Verwacht zeker wel dat hij bij Ajax mee kan. Betere optie in ieder geval dan ??n of andere vage Spanjool van Barcelona. Enige minpunt van Ayoub is dat hij vrij blessure gevoelig is.
 

ALenstra

Well-known member
Ajax wil 50 miljoen, die krenten van Spurs willen maar 40 betalen, onderhandelingen zijn (voorlopig?) stop gezet.

Zijn ze bij Ajax dus nog steeds te lief, PL clubs betalen al 50 miljoen voor een prutser, dus voor Sanch?z moet je nog veel meer vragen dan 50 miljoen.

Absoluut. Minstens 60 miljoen. Geld zat in Engeland.
 

Batigoal

Well-known member
Samper zouden we alleen kunnen huren, dus dan heeft het geen zin.

Inmiddels alweer een weekje verder, maar we hebben nog steeds geen verdere versterkingen gehaald.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Samper zouden we alleen kunnen huren, dus dan heeft het geen zin.

Inmiddels alweer een weekje verder, maar we hebben nog steeds geen verdere versterkingen gehaald.

Wie zal de paniekaankoop worden? Larsson leek mij de ideale kandidaat, maar die lijkt wellicht toch al eerder een transfer te maken.
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom maakt dat hem vaag?
Hij is schijnbaar niet goed genoeg voor Barca, want daar mag ie nooit meedoen. Hij is schijnbaar niet goed genoeg voor La Liga want de interesse is daar zeer minimaal te noemen. Ondanks dit alles is het schijnbaar onrealistisch om hem te contracteren, behalve dan door een huurovereenkomst. Voor een 22 jarige speler, met 18 wedstrijden in Laliga achter zijn naam, zonder toekomst bij zijn club vind ik dat totaalplaatje erg vaag.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax Transfertopic deel II

Ajax Transfertopic deel II

Gewoon een Cuenca achtig contract aanbieden. Ik vind het iig een veelbelovend plaatje voor Ajax. Met die enorme bankrekening moeten jullie er met Barcelona wel uitkomen. Desnoods op de PSG manier het contract laten afkopen. Die staat op 50 miljoen. Toevallig ook ongeveer het bedrag wat jullie voor Sanchez gaan ontvangen.
 

Maasveld

Well-known member
Hij is schijnbaar niet goed genoeg voor Barca, want daar mag ie nooit meedoen. Hij is schijnbaar niet goed genoeg voor La Liga want de interesse is daar zeer minimaal te noemen. Ondanks dit alles is het schijnbaar onrealistisch om hem te contracteren, behalve dan door een huurovereenkomst. Voor een 22 jarige speler, met 18 wedstrijden in Laliga achter zijn naam, zonder toekomst bij zijn club vind ik dat totaalplaatje erg vaag.
Als jullie hem alleen kunnen huren, zou dat inhouden dat Bar?a hem nog niet definitief van de hand wil doen en dus nog wel toekomst in hem zien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax Transfertopic deel II

Ajax Transfertopic deel II

Of dat hij te veel salaris zou vragen.

Ik zag een staatje waarin stond dat hij 10.000 pond per week verdiend. Dus dat komt neer op ongeveer 600.000. Lijkt mij binnen het salarishuis van Ajax passen. Alleen een beetje scheef wellicht om iemand die nog niks heeft gepresteerd zo'n salaris aan te bieden.
 

Batigoal

Well-known member
Ik zag een staatje waarin stond dat hij 10.000 pond per week verdiend. Dus dat komt neer op ongeveer 600.000. Lijkt mij binnen het salarishuis van Ajax passen. Alleen een beetje scheef wellicht om iemand die nog niks heeft gepresteerd zo'n salaris aan te bieden.

Juist deze mentaliteit zorgt er voor dat we geen stappen maken. Dat betekent dus niet iedere idioot een dik contract aanbieden, maar je minder focussen op een salarisplafond en meer daarop durven te investeren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax Transfertopic deel II

Ajax Transfertopic deel II

Juist deze mentaliteit zorgt er voor dat we geen stappen maken. Dat betekent dus niet iedere idioot een dik contract aanbieden, maar je minder focussen op een salarisplafond en meer daarop durven te investeren.

Maar Samper komt mij meer over als iedere idioot, dan die uitzondering.
 
Laatst bewerkt:

Eresd?g?

Banned
Salarishuis kan ook prima aangepast worden. Als je echt stappen wil maken als club moet je ook die stap durven te maken. En niet alleen gokken op 18 jarige talenten maar ook die mannen van 23/24 halen die er direct staan.
 

De Wolf

Well-known member
Salarishuis kan ook prima aangepast worden. Als je echt stappen wil maken als club moet je ook die stap durven te maken. En niet alleen gokken op 18 jarige talenten maar ook die mannen van 23/24 halen die er direct staan.

Willen die wel naar Ajax?
 
Bovenaan