Ajax Transfertopic

Eresd?g?

Banned
Nu moet er ontzettend snel geanticipeerd worden. Belangrijkste is dat er een tweede Sanchez komt. Een strijder die alles en iedereen tegenhoudt. Die de Ligt mooi bij de hand kan nemen en ook nog af en toe scoort. Heel benieuwd waar ze mee komen komende dagen. Middenvelder mag er ook wel bij. Voorin zit t wel goed qua opties mijn inziens. Nu nog in vorm komen.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens de Telegraph zijn Ajax en Spurs bijna eens over de transfer van Davinson Sanchez. Transfersom zou volgens de Independent 28 miljoen pond bedragen, daar zou mogelijk nog 14 miljoen pond kunnen bijkomen dmv clausules.
 

mainsupreme

New member
Volgens de Telegraph zijn Ajax en Spurs bijna eens over de transfer van Davinson Sanchez. Transfersom zou volgens de Independent 28 miljoen pond bedragen, daar zou mogelijk nog 14 miljoen pond kunnen bijkomen dmv clausules.

Voor het eerst zijn termijnen dan gunstig, want de Pond staat nu historisch laag
 

De Groene Scout

Well-known member
Volgens de Telegraph zijn Ajax en Spurs bijna eens over de transfer van Davinson Sanchez. Transfersom zou volgens de Independent 28 miljoen pond bedragen, daar zou mogelijk nog 14 miljoen pond kunnen bijkomen dmv clausules.

Bijna eens? Is allang rond hoor. Ziyech is ook al bijna weg.
 

gevegt

Well-known member
Ziyech kraakt het beleid van Ajax ook al af. Volgens hem maken ze dezelfde fout als vorig jaar. Wel grappig dat hij er toen niet eens speelde.
 

Abubakari

Well-known member
Ziyech kan beter naar zichzelf kijken. Speelde gisteren waardeloos terwijl hij ??n van de spelers is die op zou moeten staan. Laat ie maar gauw weg gaan. Doorselecteren dat soort veel te weinig presterende praatjesmakers. we wachten nog steeds op de eerste rake vrije trap van Ziyech in het shirt van Ajax. Uitgeklede selectie die nog niet op peil is of niet, zowel Heracles uit als Rosenborg thuis hoor je met deze selectie nog steeds te winnen. Maar omdat oa Ziyech er bij loopt alsof het hem niet veel kan schelen en zelden een pass geeft die aankomt ipv dat ie balverlies inleidt verliezen we. Maar goed, kritisch naar jezelf kijken is voor veel spelers moeilijk, bleek gister ook al uit de analyse na afloop van Veltman.
 

De Wolf

Well-known member
Ik heb het gisteren niet gevolgd maar ik heb het idee dat het op dit moment het elftal een hoopje los zand is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ziyech kan beter naar zichzelf kijken. Speelde gisteren waardeloos terwijl hij ??n van de spelers is die op zou moeten staan. Laat ie maar gauw weg gaan. Doorselecteren dat soort veel te weinig presterende praatjesmakers. we wachten nog steeds op de eerste rake vrije trap van Ziyech in het shirt van Ajax. Uitgeklede selectie die nog niet op peil is of niet, zowel Heracles uit als Rosenborg thuis hoor je met deze selectie nog steeds te winnen. Maar omdat oa Ziyech er bij loopt alsof het hem niet veel kan schelen en zelden een pass geeft die aankomt ipv dat ie balverlies inleidt verliezen we. Maar goed, kritisch naar jezelf kijken is voor veel spelers moeilijk, bleek gister ook al uit de analyse na afloop van Veltman.

Ik vond het een tenenkrommend interview met Ziyech. Hij verweet direct en indirect de club en het team veel, maar toen er een vraag over zijn eigen prestaties werd gesteld gaf hij als antwoord dat hij weliswaar niet brengt wat hij hoopt te brengen, maar dat hij zich over zichzelf niet druk maakt omdat hij gelooft in zijn eigen kwaliteiten.

Verder volg ik de hele situatie bij Ajax met gefronste wenkbrauwen. Ajax speelde in de tweede seizoenshelft het beste voetbal van Nederland in jaren. Van dat niveau zag je in grote delen van de wedstrijden tegen Nice nog veel terug. En nu is het opeens als een kaartenhuis in elkaar gedonderd. Ik begrijp daar echt helemaal niets van.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb het gisteren niet gevolgd maar ik heb het idee dat het op dit moment het elftal een hoopje los zand is.

Maar hoe kan dat? Er is nog geen enkele nieuwe basisspeler. Je zou verwachten dat men als groep hechter wordt bij tegenslag (Nouri). Vorig jaar draaide het juist bij vlagen erg goed. Tegen Nice zag je daar iets van terug.
 

De Wolf

Well-known member
Maar hoe kan dat? Er is nog geen enkele nieuwe basisspeler. Je zou verwachten dat men als groep hechter wordt bij tegenslag (Nouri). Vorig jaar draaide het juist bij vlagen erg goed. Tegen Nice zag je daar iets van terug.

Het kan ook zijn dat ze vorig jaar boven zichzelf uitstegen in Europa. Dat zag je in 2002 ook bij Feyenoord.
 

Pascallovic

Well-known member
Probleem zit hem op het middenveld. Van de Beek is geen Klaassen en kan dan ook niet die hoeveelheid aan werk verzetten, dan dat Klaassen deed. Van Schone hebben we eind vorig seizoen al kunnen concluderen dat hij de zwakke schakel op het middenveld was in Europa. Dit is niet ondervangen. Ziyech verzet minder werk dan vorig seizoen in het terugveroveren van de bal. Kortom 2 spelers op het middenveld verzetten minder werk en de 3e die er staat kon het eind vorig seizoen al niet meer belopen. Je kunt echter ook niet veel wisselen, want je hebt alleen de Jong en Eiting achter de hand.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het kan ook zijn dat ze vorig jaar boven zichzelf uitstegen in Europa. Dat zag je in 2002 ook bij Feyenoord.

In 2002-2003 versloegen we dacht ik gewoon Fenerbahce. In 2002-2003 werden we net als het jaar ervoor derde, maar dit keer met zestien punten meer. Met de 80 behaalde punten zou je in 2001-2002 kampioen zijn geworden. De uitschakeling in Europa was wellicht wat ongelukkig. Maar dat kan gebeuren in een poule met Juventus, Newcastle en Dinamo Kiev.
 

Unregistere

Well-known member
Zonder echte leider zoals Klaassen en een coach die te beleefd is.

Denk je dat Keizer te beleefd is? Dat is nog vrij positief. Begin het somber in te zien voor hem hoor. Lijkt er toch voorzichtig op dat de gok die Ajax heeft genomen de verkeerde is. Ben benieuwd hoe lang ze hem nog het vertrouwen geven.
 
Bovenaan