Die Doan daar heb ik echt mijn twijfels over, te meer daar je daar minimaal 15 miljoen voor neer moet gaan leggen.
Leuke voetballer hoor maar of hij het niveau heeft dat je na wil streven vraag ik me echt af.
25 miljoen plus Schuurs en dan praten we nergens meer over.
25 miljoen plus Schuurs en dan praten we nergens meer over.
Kik Pierie mogen ze samen met zijn 50 tegentreffers in Friesland achterlaten. Leuke speler, maar echt bijzonder vind ik hem niet. Kan alles op een aardig niveau, maar blinkt nergens in uit.Die verkoop wordt eigenlijk steeds vreemder.
Had verwacht dat ze hem dit jaar nog lekker wilden laten rijpen als ideale stand-in voor centraal/LB en dan na twee jaar Ajax en een duel of 50/60 verder basiskracht laten worden.
@ Pascallovic,
Wat vind je van de potenti?le - bovengenoemde - versterkingen?
Waarom zet hij hem dan niet gewoon in de as neer? Daar komt hij een stuk beter uit de verf.Danny Buijs is lyrisch over Doan. Lijkt mij een interessantere optie dan Pierie.
Maar ik dacht dat ze ook die Duitser van Bayern zouden aantrekken als vervanger van Frenkie, oh Frenkie?
Danny Buijs is lyrisch over Doan. Lijkt mij een interessantere optie dan Pierie.
Maar ik dacht dat ze ook die Duitser van Bayern zouden aantrekken als vervanger van Frenkie, oh Frenkie?
Waarom zet hij hem dan niet gewoon in de as neer? Daar komt hij een stuk beter uit de verf.
Dus dan heb je na het vertrek van Frenkie, de Ligt, Hakim en dus evt Onana en Nico ruimte om de Arena te kopen, Ajax van de beurs te halen n?g een vrij besteedbaar vermogen van > 100 miljoen.
Misschien moet Ajax maar een extra opleidingclub kopen a la City. Denemarken, Zwitserland, Belgi? of Oostenrijk?
Dus dan heb je na het vertrek van Frenkie, de Ligt, Hakim en dus evt Onana en Nico ruimte om de Arena te kopen, Ajax van de beurs te halen n?g een vrij besteedbaar vermogen van > 100 miljoen.
Misschien moet Ajax maar een extra opleidingclub kopen a la City. Denemarken, Zwitserland, Belgi? of Oostenrijk?
Een club kopen zie ik niet zo zitten, maar nauwer samenwerken met erkende opleidingsclub FC Nordsjaelland zou wel een uitstekende zet zijn.
Het wordt een interessante transferzomer. De scouting in Zuid-Amerika lijkt redelijk opgetuigd dus daar zullen wel 2 of 3 spelers vandaan komen.
Alleen wil je toch een Nederlandse kern houden. De Jong, De Ligt, Ziyech vertrekken sowieso dus op dat terrein verlies je een paar krachten. Schuurs zal wel prominenter worden doorgeschoven, maar verder? Gravenberch wellicht, maar daarnaast lijkt het me min of meer al zeker dat Ajax nog wat Nederlandse talenten zoals Pierie en Fosu-Mensah gaat kopen
We houden iig niet veel over komend seizoen. Er zijn verder nog wat geruchten over Tadic die mn in de CL nogal indruk heeft gemaakt. Nou heeft hij bewust gekozen voor Ajax afgelopen seizoen maar bij een vertrek van een man of 5 (en dan heb ik het nog geeneens over Neres en vd Beek) zou hij zo maar eieren voor zijn geld kunnen gaan kiezen.
Raak je potentieel 8 man kwijt.
#weereenseizoenzonderprijzen.
de ultieme vernedering. Ajax koopt Feyenoord