Ajax Transfertopic

Abubakari

Well-known member
Dit. Denk dat het Ajax goed is bevallen om Neres een half jaartje te laten wennen. Het duurde een poosje voordat hij van meerwaarde was.

Tagliafico kwam ook in januari, die stond er ook gelijk, maar het is natuurlijk altijd fijn als je buitenlandse aankoop rustig kan acclimatiseren.

Cerny is gewoon als a junior bij Ajax gekomen, op zijn 19de zwaar geblesseerd geraakt, net weer terug na die blessure, dus dat is inderdaad een dom voorbeeld. Maar ja, Janssen...

Jamel

Administrator
Forumleiding
Frenkie de Jong volgens de Daily Mirror voor 68 miljoen naar Manchester City. Zou mooi zijn! Werken met Guardiola en een selectie vol topspelers. En bovendien een behoorlijke kans op speeltijd, want Fernandinho is op leeftijd aan het geraken. Bovendien is Pep een coach die jonge spelers de kans geeft.

Eef de Kip

Well-known member
Ik zou het ook een goede keus vinden hoor, alleen weet ik niet of de Daily mirror een betrouwbare krant is.

@SanMark dit is dan uiteraard zonder bonussen. Meer dan 5 wedstrijden in de basis weer 20 miljoen, City dat bij de eerste 6 moet eindigen is weer 10 miljoen extra. 5 miljoen voor elke goal die hij maakt enz.

JMD

Well-known member
@SanMark dit is dan uiteraard zonder bonussen. Meer dan 5 wedstrijden in de basis weer 20 miljoen, City dat bij de eerste 6 moet eindigen is weer 10 miljoen extra. 5 miljoen voor elke goal die hij maakt enz.

Vergeet niet de 2 miljoen voor elke keer dat d'n Frenkie komt trainen.

Janssen

Well-known member
Ajax Transfertopic

Als je kunt kiezen uit een aantal traditionele topclubs (Real, Barcelona, Juventus) moet je niet naar Manchester City gaan.

Daarbij stelt die hele Premier League geen reet voor.

Eef de Kip

Well-known member
Vergeet niet de 2 miljoen voor elke keer dat d'n Frenkie komt trainen.

Zoiets, en een miljoen voor elke keer dat hij handtekeningen komt zetten.

Maar serieus, ik wilde er nooit aan dat hij (en de Ligt) voor dit soort bedragen zouden vertrekken maar ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat de 65 miljoen aangetikt gaat worden.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zoiets, en een miljoen voor elke keer dat hij handtekeningen komt zetten.

Maar serieus, ik wilde er nooit aan dat hij (en de Ligt) voor dit soort bedragen zouden vertrekken maar ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat de 65 miljoen aangetikt gaat worden.

Frenkie de Jong absoluut. Zeker na afgelopen vrijdag. De Ligt zie ik eerder voor een Sanchez-achtig bedrag weggaan.

JMD

Well-known member
Frenkie de Jong absoluut. Zeker na afgelopen vrijdag. De Ligt zie ik eerder voor een Sanchez-achtig bedrag weggaan.

De Ligt zou (volgens de Sunday Mirror) voor 60 miljoen pond(!!) naar Barcelona gaan...
Goed, ook maar een gerucht natuurlijk, maar toch.

ALenstra

Well-known member
Ik las dat Ajax komende zomer zo'n 200 miljoen gaat ontvangen aan vertrekkende spelers. Van het huidige team blijft weinig over.

Bovenaan