Het probleem was juist dat hij teveel deed. Het enige dat hij hoefde te doen is De Jong voor zich houden. Hij probeerde er echter voor te komen, waardoor De Jong simpel kon wegdraaien. Bij de 3-0 had hij overigens wel iets meer zijn best kunnen doen om de bal van de lijn te halen.Blind mag wetende dat er zoveel man voor de bal staan meer doen om Luuk af te stoppen bij dat duel op de middenlijn bij de 1-0. Lijkt mij iets wat je hem kunt verwijten.
Ik raad je aan om nog eens te kijken.
. Bij de 3-0 had hij overigens wel iets meer zijn best kunnen doen om de bal van de lijn te halen.
Daley is een Blinde vlek voor Atreides.
Ik geloof best dat je met een mandekker en een De Jong of Blind centraal achterin kan spelen, maar beide zonder mandekker is niet zo handig. Zeker tegen PSV kan dat niet.
De afgelopen twee interlands speelde Blind ook prima.
De 1-0.Samenvatting, tijdsduur, en specifieke momenten graag.
De 1-0.
Pereiro scoort.
Die kan er toch niks van?Mooi, kunnen wij Schuurs een half jaartje huren.
Die kan er toch niks van?
We zouden nu in januari alsnog Magallan willen kopen van Boca. Die club zou straks na de Copa Libertadores-finale wel bereid zijn hem te verkopen. Lijkt me prima om ondanks het goede spel niet op de lauweren te rusten en op zoek te blijven naar versterkingen.
Als we overwinteren in de CL kan ik me niet voorstellen dat de Jong en de Ligt tussentijds overstappen.
Wie heeft het over een vertrek in de winter? Gewoon je versterking een half jaartje laten wennen.
En anders gewoon 4,5 jaar laten wennen zoals Cerny.
En anders gewoon 4,5 jaar laten wennen zoals Cerny.
Verkeerde voorbeeld . Noem dan Johnsen of een Cassiera.
Want bij die 2 is gebleken dat het wel werkt?