Unregistere
Well-known member
Vermoedelijk was er dan geen vrije of haalbare optie waarvan ze 100% overtuigd waren. Of er duikt in de komende uren toch nog een surprise op.
Ex bonussen natuurlijk.
Borussia Dortmund wil volgens De Telegraaf 33 miljoen euro betalen voor David Neres. Mooi openingsbod. Neres zelf zou graag in de Bundesliga willen spelen. Hij heeft sinds kort een Duitse vriendin en leert de Duitse taal.
Als centrale verdediger is hij zo?n twee ton waard.
Ik neem aan dat Atreides de statistieken van de maand augustus gefaxt heeft om de prijs nog verder op te drijven.
Ik vraag me sowieso wel af hoe Atreides aankijkt tegen de defensieve kwaliteiten van Daley Blind. Heeft zich maandenlang verzet tegen het stempel dat het geen echte verdediger zou zijn, maar gisteren bleek dat iedereen eigenlijk gewoon gelijk had. Het is een aardige defensieve middenvelder maar denken dat hij ook wel centraal achterin kan is een verkeerd soort arrogantie.
Dan kunnen ze hem beter als centrale verdediger kopen en daarna omturnen tot middenvelder.
Of Messi als keeper kopen. Dat zal ook aardig wat schelen.
Ik vraag me sowieso wel af hoe Atreides aankijkt tegen de defensieve kwaliteiten van Daley Blind. Heeft zich maandenlang verzet tegen het stempel dat het geen echte verdediger zou zijn,
Het is een aardige defensieve middenvelder maar denken dat hij ook wel centraal achterin kan is een verkeerd soort arrogantie
N.B. ik heb de samenvatting even weer gezien, maar ik kon bij geen van de kansen, laat staan doelpunten een directe verwijtbare fout zien van Blind. Hoogstens dat de Jong een keer kon kaatsen, maar dat altijd voorkomen lijkt me onmogelijk als CV.