Dit keer is besloten om hem thuis te laten. „Siem is nog niet wedstrijdfit en daarom hebben we ervoor gekozen hem een programma in Amsterdam te laten volgen. Hij heeft meer aan trainingen bij Jong Ajax dan hier relatief weinig te doen. Daar kan hij in teamverband gericht trainen en hopelijk snel weer fit raken.”
Maar zelfs dan is het (in de Europa League of Champions League) lastig zich weer terug te knokken in de 18-koppige selectie, omdat ook Kasper Dolberg en Daley Sinkgraven terugkeren. Als De Jong zijn knopen telt, stuurt hij wellicht aan op een (lucratieve) transfer
https://www.telegraaf.nl/sport/2399137/rol-siem-de-jong-europees-uitgespeeld-in-ajax-selectie
De Telegraf geeft Siem de Jong het advies om zijn biezen te pakken. Ik geef ze de daarin wel gelijk. Het lijkt er toch op dat deze man na die talloze blessures nooit meer het oude niveau echt heeft gehaald. Nog steeds nuttig door zijn intelligentie, ervaring, neusje voor de goal e.d. Maar daar is het meeste ook wel mee gezegd.
De lucratieve transfer zal niet naar een aansprekende competitie zijn. Niemand die hem zal willen hebben. Op basis van zijn CV met Ajax erop en zijn succesvolle periode tijdens de kampioensjaren moet hij echter wel lekker kunnen cashen ver over de grens.
AZ zou nog wel een mooie club zijn voor hem.
AZ zou nog wel een mooie club zijn voor hem.
Moet hij zich wel weer wat gaan herpakken. Heeft echt weinig gepresteerd bij Ajax en PSV. Maar wie weet dat hij zich idd wel herpakt bij AZ of FC Utrecht. Ik weet niet hoe avontuurlijk Siem is ingesteld. Ik zou lekker wat jaartjes in China gaan cashen. Daar kan je echt waanzinnig veel verdienen. Kan hij voor de leuk aan het einde van zijn carri?re nog een jaartje bij De Graafschap spelen.
Moet hij zich wel weer wat gaan herpakken. Heeft echt weinig gepresteerd bij Ajax en PSV. Maar wie weet dat hij zich idd wel herpakt bij AZ of FC Utrecht. Ik weet niet hoe avontuurlijk Siem is ingesteld. Ik zou lekker wat jaartjes in China gaan cashen. Daar kan je echt waanzinnig veel verdienen. Kan hij voor de leuk aan het einde van zijn carri?re nog een jaartje bij De Graafschap spelen.
Wat zal Vidal spijt hebben van zijn move. Die ziet zijn kansen slinken.
Mooi avontuur voor Siem. Al zal hij gemist worden in de kleedkamer.